Gå til innhold

Hvor pokker er Tøyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller Groruddalen? Eller Bekkestua? Eller Norstrand? Eller hvilke som helst andre bydeler på Østlandet?

Blir så irritert når de lister opp bydelsnavn i nyhetene, er det liksom meningen at vi skal vite hvor disse bydelene er, enten det er i Oslo eller en annen by?

Dette er et stort irritasjonsmoment for meg!

Anonymous poster hash: 0a2a1...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i Oslo ;-) for alt annet har man google

Anonymous poster hash: 5ee03...524

Skrevet

Det er i Oslo ;-) for alt annet har man google

Du misforstår. Jeg bryr meg nemlig ikke om hvor det ligger. Kan de ikke bare i 'øst i Oslo' eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 0a2a1...19a

Skrevet

Er du rar? Oslo er langt fra den eneste byen i Norge hvor bydelsnavn spesifiseres i nyhetssaker. Ser det samme i Bergen og Trondheim f.eks. For øvrig et Oslo en ganske stor by, med ganske mange innbyggere, så det er faktisk av interesse for rundt en halv million mennesker om et drap skjedde på Tøyen eller på Frogner.

Anonymous poster hash: 1f89b...0c1

Skrevet

For de som bor i Oslo er det jo veldig relevant hvor det har skjedd. Jeg har bodd i Oslo mesteparten av livet mitt. Bor nå i Drammen, og det er da delt opp i forskjellige steder her og. Skjer det noe alvorlig, så får vi høre hvilket sted det har skjedd.

Anonymous poster hash: c1092...c08
Skrevet

Det er i Oslo ;-) for alt annet har man google Anonymous poster hash: 5ee03...524

Du misforstår. Jeg bryr meg nemlig ikke om hvor det ligger. Kan de ikke bare i 'øst i Oslo' eller noe slikt.Anonymous poster hash: 0a2a1...19a

Åja. Jeg har ikke peil på hva som ligger øst eller vest i Oslo, så for meg er navn fint

Skrevet

Pussig. Jeg har faktisk en viss kontroll på en god del bydeler i de andre "større" byene i Norge. Det handler om allmennkunnskap.

Skrevet

Pussig. Jeg har faktisk en viss kontroll på en god del bydeler i de andre "større" byene i Norge. Det handler om allmennkunnskap.

Nei,det handler om interesse!

Anonymous poster hash: bacfc...d45

Skrevet

Mellom Grønland og Ensjø.

Anonymous poster hash: f4cc5...0fe

Skrevet

Bekkestua er vest for oslo, i bærum.

Anonymous poster hash: f789a...7ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...