Gå til innhold

Sulten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2-3 dagene vært veldig sulten, selv rett etter at jeg har spist stor middag! Nå har jeg gaflet i meg så mye at jeg er kvalm og kjenner maten øverst i halsen.... Men er fortsatt sulten.... :( Noen andre som har opplevd lignende? Jeg er ikke overvektig, og har alltid hatt normalt forhold til mat. Men nå føles det som jeg ikke får i meg nok av noe! :(

Anonymous poster hash: 45520...389
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke det være et symptom på magekatarr? Kanskje ta deg en tur til legen? Kan jo være noe enkelt, som hormoner og lignende, men greit å sjekke ut? :)

Anonymous poster hash: 8af66...b45
Skrevet

Men ville jeg ikke hatt løs mage av magekatarr da? Hi

Skrevet

sjekket opp magekatarr nå, det er jo betennelse i magesekken. Har ikke hatt noe smerter eller ubehag der og heller ikke feber. Hi

Skrevet

Som sagt kan det være helt normalt, men ved slike forandringer er det jo best å ta en tur til lege, selv om det bare er en bagatell :)

Anonymous poster hash: 8af66...b45
Skrevet

takk for svar :) jeg får sjekke det opp til uka. Hi

Skrevet

Bendelorm??

Anonymous poster hash: 9bdb4...8f0

Skrevet

Bendelorm??

UUÆÆH!! :bond: nonononono! Det får det bare ikke være!!

Skrevet

Bendelorm??

UUÆÆH!! :bond: nonononono! Det får det bare ikke være!!

sjekket opp nå, symptomene er kløe i rumpa og spor etter ormen i avføringen, har ingen av de symptomene.Står ingenting om sultfølelse. "phew" hi

Skrevet

Jeg er utsultet i noen dager hver måned, rett før jeg skal ha mensen. Da kan jeg spise hele dagen og nesten hele kjøleskapet uten å bli mett.

Anonymous poster hash: 46bda...4fe

Skrevet

Hvor er du i menstruasjonssyklusen?

En uke før jeg får mensen har jeg et par dager hvor jeg aldri blir mett.. Selv om jeg spiser ordentlig mat og regelmessige måltider.

Anonymous poster hash: 30180...04a

Skrevet

Jeg er utsultet i noen dager hver måned, rett før jeg skal ha mensen. Da kan jeg spise hele dagen og nesten hele kjøleskapet uten å bli mett.

got it!! Der tror jeg vi har den! Jeg har aldri hatt det sånn før, men en gang må vel være den første? Skal ha mensen omtrent nå. Har ikke satt meg inn i syklusen helt etter fødselen (for et år siden :P), men tror det er rundt denne tiden.

Takk for hjelpen! Hi

Skrevet

Kan du ha lavt blodsukker? 

det hadde i så fall ikke vært noe bra tegn! jeg spiser jo regelmessig (og de siste dagene MASSE) så om blodsukkeret hadde vært lavt hadde jeg blitt redd! vil jo ikke ha diabetes. Hi

Skrevet

got it!! Der tror jeg vi har den! Jeg har aldri hatt det sånn før, men en gang må vel være den første? Skal ha mensen omtrent nå. Har ikke satt meg inn i syklusen helt etter fødselen (for et år siden :P), men tror det er rundt denne tiden.

Takk for hjelpen! Hi

Ure welcome😊 Hvis det er helt likt dom hos meg er det noen dager med en enorm konstant sult etterfulgt av noen dager med følelsen av å være ubehagelig mett. Har bare slått meg til ro med at jeg spiser for en uke da jeg kommer i sultihjel fasen😶

Skrevet

Takk for hjelpen! Hi

Ure welcome Hvis det er helt likt dom hos meg er det noen dager med en enorm konstant sult etterfulgt av noen dager med følelsen av å være ubehagelig mett. Har bare slått meg til ro med at jeg spiser for en uke da jeg kommer i sultihjel fasen

håper det slutter snart! :s det er fortsatt bikinisesong! :P Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...