Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Har møtt mannen i mitt liv, har vært sammen i snart fem år. Han vil ha barn med meg.Jeg har så langt nektet fordi jeg har tre barn med to forskjellige fra før. Han har en datter. Hva syns dete? Anonymous poster hash: 5985a...2c1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jeg synes du skal bestemme det selv. Anonymous poster hash: d73cf...50e
Fandens Oldemor Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo ikke uvanlig lenger, og burde i alle fall ikke være det som er avgjørende for om du skal ha barn med mannen eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Det må du og mannen din avgjøre. Hvordan fungerer hverdagen med fire barn? Hvordan ser dere for dere å løse hverdagen med fem barn? Hvordan er forholdet deres? Hvordan skal dere fordele husarbeid? Hvordan står det til økonomisk? Har dere nok soverom, stor nok bil? Etc. Anonymous poster hash: 21e18...967
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde aldri gjort det, og iallefall ikke med 3 barn fra før. Det er liksom mitt marerritt og ha barn med forskjellige fedre. Men alle er heldigvis ikke som meg. Gjør det som føles rett, og ikke det vi føler er greit. Anonymous poster hash: 295ec...4d2
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Drit i eventuelle negative kommentarer. Den flotteste personen jeg kjenner har 3 barn med 3 forskjellige menn, og er gift med en hun ikke har barn med. Det ble bare slik. Nå var hun sterilisert da hun møtte sin ektemann, så det ble naturligvis ingen flere barn på henne, han har også to fra før med ei og samme dame. Det som kjennetegner henne at hun har hatt 3 lange forhold, et av dem ekteskap, som endte to ganger på grunn av forhold på si fra mannens side, og en gang ved mannens død. Så hun er verken løs, dum eller har dårlig dømmekraft. De som var utro mot henne har hun var sammen med i hhv 8 og 7 år før utroskapen skjedde, så ingen "hoppe i det"-person. Samtidig som jeg kjenner ei som har 2 barn med samme mann og er utro etter noter på hver en fest. Hvis folk bedømmer deg ut fra hvor mange fedre du har til dine barn, sier det mer om dem enn om deg.
Gjest MMJ Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Har møtt mannen i mitt liv, har vært sammen i snart fem år. Han vil ha barn med meg.Jeg har så langt nektet fordi jeg har tre barn med to forskjellige fra før. Han har en datter. Hva syns dete? Anonymous poster hash: 5985a...2c1 Lev ditt liv, gjør det som gjør DEG lykkelig - og så driter du i hva "alle andre" måtte synes
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Kan jo bare svare hvordan jeg selv ville sett på situasjonen. Jeg ville tatt vurderingen ut fra om jeg selv hadde overskudd til å være alenemor til 4-5 barn (i tilfelle tvillinger) Ville du maktet det? Jeg har tatt den vurderingen, og er enig med meg selv om at to barn er nok for min del per d.d, mulig jeg firer på prinsippene dersom jeg hadde vært i et stabilt forhold med en barnløs mann. Men å produsere "kjærlighetsbarn" sammen med en mann som har barn fra før vil ikke bli aktuelt for min del. Vi har jo uansett 3 eller fler barn å ivareta allerede. Anonymous poster hash: 8b7ec...508
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har to barn med to forskjellige Jeg ønsker meg gjerne et eller flere med min nye deilige høyt elskede Mann som også har barn fra før Han vil og OG vi driter i hva andre mener <3 Anonymous poster hash: 5474f...e2f
*Nøtta* Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Om du ønsker deg et barn til, så får du deg et barn til. Ja, noen vil nok reagere på det, men det betyr vel ingenting så lenge barnet og dere har det fint sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Og for it!!! Anonymous poster hash: 120a7...0b9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 GO for it, skulle det være..... ;-) Anonymous poster hash: 120a7...0b9
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Det er da ikke en du har dratt inn fra gata for noen dager siden.. Dere har vært sammen i 5 år. Gjør det DERE vil.. Ikke bry deg om hva andre måtte tenke
Fruhalv2 Skrevet 5. juli 2014 #14 Skrevet 5. juli 2014 Alltid en grunn til at livet blir som det blir for enkelte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå