Gå til innhold

Du som har samboer som reiser mye bort pga jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter du bare hjemme å 'venter'?

Eller går du på fest /byn? Besøk?

Anonymous poster hash: 92935...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har et liv.

Anonymous poster hash: aec78...025
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg jobber, og har barn som går på aktiviteter. .. også sover jeg :P

Skrevet

Lever normalt. Sitter ikke hjemme hvis jeg kan dra til venner eller ut. Ikke ofte barnefri, men da nytes dagene :)

Anonymous poster hash: c9ebb...828

Skrevet

Føler at jeg sitter litt å venter, ja. Kan ikke dra noe sted før han er hjemme og kan passe ungeflokken. Men det er ok for meg.

Anonymous poster hash: b4d27...71b

Skrevet

Gjør det samme som ellers....lar meg ikke stoppe av at han er borte nei :)

Anonymous poster hash: 3fa99...56c
Skrevet

Er hjemme, men det er eg jo stort sett når han er heime også. Eller finner jo på ting før ungene må legge seg

Skrevet

Er veldig lite forskjell på dagene mine om han er hjemme eller ikke.

Ting må selvsagt planlegges bedre og jeg prøver å legge møter osv til de ukene han er hjemme, men stort sett er jeg hjemme på kveldstid.

Besøk blir også det samme, jeg har som regel med meg mini når jeg går ut av huset.

Skrevet

Må nesten være hjemme med barna når han er bortreist....

Anonymous poster hash: 1dfd1...c2f
Skrevet

Takk for svar

Godt man er i et forhold hvor man stoler på hverandre :)

Hi

Anonymous poster hash: 92935...bab

Skrevet

Jeg gjør akkurat som vanlig, men siden vi er i utlandet og ikke har barnepass blir jeg stort sett hjemme på kveldstid. På dagtid går jeg ut som jeg pleier.

Han har alltid reist mye for jobben, og vi begge to har vært pendlere til utlandet for jobben, så dette er noe vi er vant til.

Anonymous poster hash: 39f2c...d13

Skrevet

Man lever sitt eget liv når mannen er borte. Man kan vel ikke slutte å leve av den grunn. Jobb,skole,bhg osv. Det hadde ikke tatt seg særlig ut om man sluttet å leve de dagene/ukene mannen er borte. Tillit bør være like stort om man ser hverandre hver dag eller ikke.

Anonymous poster hash: 774dc...384

Skrevet

Jeg jobber, henter i barnehage og sfo, hjelper med lekser, lager middag, kjører og henter på fritidsaktiviteter, vennebesøk og barneselskaper. Akkurat de samme tingene som når han er hjemme...

Skal jeg ut av huset uten barn må jeg jo ha barnevakt og det er det sjelden jeg har, men kan godt ha venninner over hit på besøk. Besøker andre gjør jeg når han er hjemme og kan passe barna (vi har fire barn sammen).

Gå på byen for å feste er det mange mange år siden jeg gjorde sist, og det har ingenting med mannen å gjøre, det gir meg ingenting annet enn hodepine (er visst blitt for gammel til det ;))

Anonymous poster hash: 34f7f...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...