Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Ååå, så gøy det er! Det har vært et fantastisk VM så langt, kommer til å få abstinenser når det er over! Anonymous poster hash: 0341a...f85
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Ååå, så gøy det er! Det har vært et fantastisk VM så langt, kommer til å få abstinenser når det er over! Anonymous poster hash: 0341a...f85 heia colombia Anonymous poster hash: 29a09...6d1
I scream for icecream! Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg også! Hadde abstinenser de to dagene det var pause. Dessverre gikk Frankrike ut nå ikveld, men blir moro å se hvem som kommer til finalen. Får heie på Nederland fremover da!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Her har jeg og min franskmann sittet/ stått og hoiet noe voldsomt i kveld! Ingen av oss er egentlig forballinteresserte i det hele tatt, men vi ble tydeligvis svært revet med begge to Veldig synd at Frankrike gikk ut for nå var jeg liksom klar for neste runde jeg! Anonymous poster hash: 9ca81...094
Monajenten Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Samme her Har vært noen fryktelige kjedelige to kvelder her Enig med det angående abstinenser, det blir rart når det er over.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Jeg også, enda jeg ikke har sett en eneste kamp! Jeg kan fritt forlate eget bosted på kveldene, fordi pappaen til barnet sitter klistret hjemme i sofaen anyways. Å ha kveldene og bilen her for meg selv er undervurdert, altså Anonymous poster hash: 7c2fa...7b2
Guttaboys Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg og!! Elsker fotball generelt, mer enn den gjennomsnitlige kvinnen. Jeg følger iherdig med, og synes det er synd at det snart er over:(
I scream for icecream! Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Her har jeg og min franskmann sittet/ stått og hoiet noe voldsomt i kveld! Ingen av oss er egentlig forballinteresserte i det hele tatt, men vi ble tydeligvis svært revet med begge to Veldig synd at Frankrike gikk ut for nå var jeg liksom klar for neste runde jeg! Anonymous poster hash: 9ca81...094 Det samme har min mann og jeg! Jeg heiet virkelig på Frankrike og er oppriktig lei meg for at de gikk ut. Debuchy er min favoritt fotballspiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå