Gå til innhold

Jeg ELSKER fotball VM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, så gøy det er! Det har vært et fantastisk VM så langt, kommer til å få abstinenser når det er over!

Anonymous poster hash: 0341a...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så gøy det er! Det har vært et fantastisk VM så langt, kommer til å få abstinenser når det er over!

Anonymous poster hash: 0341a...f85

heia colombia

Anonymous poster hash: 29a09...6d1

Skrevet

Jeg også! Hadde abstinenser de to dagene det var pause. :) Dessverre gikk Frankrike ut nå ikveld, men blir moro å se hvem som kommer til finalen. Får heie på Nederland fremover da!

Skrevet

Her har jeg og min franskmann sittet/ stått og hoiet noe voldsomt i kveld! Ingen av oss er egentlig forballinteresserte i det hele tatt, men vi ble tydeligvis svært revet med begge to :D Veldig synd at Frankrike gikk ut for nå var jeg liksom klar for neste runde jeg!

Anonymous poster hash: 9ca81...094
Skrevet

Samme her :) Har vært noen fryktelige kjedelige to kvelder her :D

Enig med det angående abstinenser, det blir rart når det er over.

Skrevet

Jeg også, enda jeg ikke har sett en eneste kamp! Jeg kan fritt forlate eget bosted på kveldene, fordi pappaen til barnet sitter klistret hjemme i sofaen anyways. Å ha kveldene og bilen her for meg selv er undervurdert, altså ;)

Anonymous poster hash: 7c2fa...7b2
Skrevet

Jeg og!! Elsker fotball generelt, mer enn den gjennomsnitlige kvinnen. Jeg følger iherdig med, og synes det er synd at det snart er over:(

Skrevet

Her har jeg og min franskmann sittet/ stått og hoiet noe voldsomt i kveld! Ingen av oss er egentlig forballinteresserte i det hele tatt, men vi ble tydeligvis svært revet med begge to :D Veldig synd at Frankrike gikk ut for nå var jeg liksom klar for neste runde jeg!

Anonymous poster hash: 9ca81...094

Det samme har min mann og jeg! Jeg heiet virkelig på Frankrike og er oppriktig lei meg for at de gikk ut. :( Debuchy er min favoritt fotballspiller. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...