Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Altså jeg og sønnen min. Sønnen min fikk låne sykkelen av stesønnen min, og de to gikk av sted å skrudde av støttehjulene. Da jeg skulle sette dem på plass går det ikke fordi jengene er ødelagte.. Og pappan og min samboer flyr i flint..sier at sønnen min aldri skulle fått lånt den, at vi ødelegger ting, at vi er dumme.. Hans sønn skrudde like mye men det betyr ingenting. Og jeg er dum som ikke fulgte mere med på hva dem gjorde.. Mulig jeg er sær, men å kalle oss dumme er sikkelig lavmål i mitt hode, at han kan si sånn forran barna..det ble sagt i sinne, ikke sånn morro dumma.. Hva synes dere? Anonymous poster hash: ebdf1...672
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Henger ikke med. Men.... Den som sier jeg er dum, dem er dumme dem. Anonymous poster hash: 69fcd...d40
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Hadde far eller stefar sagt noe sånt ville han ikke glemt det med det første. Nesten grunn til å hive han ut. Psykisk vold. Gjør han dette ofte mot dere/deg? Å hvorfor slapp sønnen hans unna? Anonymous poster hash: 25f51...922
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Typisk dårlig-samvittighet-kompleks hos en skilt forelder. Har selv bodd med en sånn i mange år, hans datter slapp unna alt, og alt var min skyld uansett. Jeg fikk ikke lov å irettesette henne, snakke alvor med henne da hun MED VILJE ødela mine ting og innrømmet å ha gjort det på pur faen. Det er slitsomt og han elsker deg ikke nok, HI, heller ikke sønnen din, til at du skal tolerere hans oppførsel. Sett ultimatum: ingen forskjellsbehandling og navnekalling, eller brudd. Så får han velge selv. Anonymous poster hash: 21d09...13a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Hadde far eller stefar sagt noe sånt ville han ikke glemt det med det første. Nesten grunn til å hive han ut. Psykisk vold. Gjør han dette ofte mot dere/deg? Å hvorfor slapp sønnen hans unna? Anonymous poster hash: 25f51...922 Nå blir jeg nesten litt stum.... Greit nok er det ikke pent å si at noen er dumme, men psykisk vold? Lær dere å takle livet folkens og ikke gjør dere selv til offer! Psykisk vold, mobbing, trakassering er alvorlige hendelser som skader livet til de menneskene som blir utsatt for det. Når "alle" skriker opp om mobbing når noen blir ertet, eller psykisk vold når noen sier noe stygt i affekt, gjør dere dere selv til offer og gjør begrepene utvanna og mindre troverdige. Anonymous poster hash: a9f7d...3d2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Typisk dårlig-samvittighet-kompleks hos en skilt forelder. Har selv bodd med en sånn i mange år, hans datter slapp unna alt, og alt var min skyld uansett. Jeg fikk ikke lov å irettesette henne, snakke alvor med henne da hun MED VILJE ødela mine ting og innrømmet å ha gjort det på pur faen. Det er slitsomt og han elsker deg ikke nok, HI, heller ikke sønnen din, til at du skal tolerere hans oppførsel. Sett ultimatum: ingen forskjellsbehandling og navnekalling, eller brudd. Så får han velge selv. Anonymous poster hash: 21d09...13a Mulig det er dårlig samvittighet, han har iallfall mye lettere for å se min sønns feil enn det hans egen unge gjør. Og er litt for flink til å påpeke det, selv om han ikke tror det selv.. Han sier ikke noe om jeg irettesetter hans barn, men så gjør jeg det bare når det er helt nødvendig da, selv han ser det. En dag sa stesønne at nå kommer sutreungen, når sønnen min kom gående. Jeg spurte litt rundt det og fikk høre at det er pappan som har kalt ungen min det så selvfølgelig tar sønnen etter. Har lyst til å dra å snakke med noen på familievernkontoret, da jeg ikke tror han skjønner hva han gjør, eller han fatter rett og slett ikke at det er galt. Anonymous poster hash: ebdf1...672
Berta_78 Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg skjønner seriøst ikke at du kan elske en mann som snakker nedsettende til/om og henger ut barnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå