Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Ja, nei, gjerne, helst ikke? Jeg elsker å kline med mannen, vi gjør det hver dag vi er sammen, men vi har bare vært sammen i tre år, er på "veldig forelsket"-stadiet enda. Anonymous poster hash: ecd60...f23
*Lissi* Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Ja, det gjør vi Ikke like ofte som før, da gjorde vi det hver dag. Glemmer det nok litt oppi arbeid og unger Med susser på munnen flere ganger om dagen da. Hvert sammen over 11 år.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Ja det gjør vi, men som oftes når vi har sex;-) eller i hverdagen blir det mye Kyssing, er fornøyd jeg ;-) Anonymous poster hash: 672cd...c67
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Veldig sjelden. Vi er egentlig ganske lite fysiske med hverandre. Koser alltid når vi legger oss da, sovner som regel hånd i hånd, stryker litt på hverandre osv, men kysser og kliner ikke hver dag. Har vært gift i snart 15 år, sammen i 17 år. Anonymous poster hash: 31fbb...b03
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Ja vi elsker å kline begge to heldigvis, så det blir litt av det Vært sammen i snart 9 år. Anonymous poster hash: 80978...dff
*SommerFrisk* Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Vært sammen i mange år og kliner flere ganger h er dag:) Fortsatt forelska:)
Gjest Angelstath Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Jeg elsker det!!! Han er ikke den mest fysiske på den måten.. Vi er sammen nesten hele dagen selv m jobb. (jobber hjemmefra). Men vi kliner ved sengehygge...og det er 3-4 ganger i døgnet...selv savner jeg sofa klining!! Jeg kunne kansje tatt initiativet selv...men det ender bare i sex
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Gjorde vel det de første årene. Men når man har vær sammen halve livet er det lite spenning i akkurat det. Kunne tenkt meg å vært forelsket igjen! Anonymous poster hash: c86fc...1e1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 aldri, men kunne godt tenkt meg. mannen er ikke så glad i Anonymous poster hash: 5ac03...67d
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Kliner ikke så mye lenger, men kysser og nusser hver dag (hvis ikke vi er borte fra hverandre da) flere ganger om dagen. Det er vår nærhet og vår måte å vise hverandre at vi er glad i hverandre på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå