Gå til innhold

Meldt regn når vi skal til dyreparken :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser nedover til Kristiansand i morgen, og i den forbindelse sjekket jeg været, for å få pakket ned riktig klær. Ser da at det er meldt regn og 13 grader tirs/ons, de to dagene vi skal i parken :(

Så nå er jeg trist, er høygravid og ingen av jakkene mine kan lukkes lenger..

Jaja, det var dagens suttreinnlegg. Beklager for det damer :)

Anonymous poster hash: d07f5...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vet hvor vi bor :P

Anonymous poster hash: e0bcf...f85
Skrevet

Ta med en stor paraply til deg selv. Er ikke sikkert det blir så mye regn heller. God tur! :)

Skrevet

Vivar i dyreparken en dag det regnet litt på morran, helt utrolig flaks vi hadde egentlig. Vi kledde oss etter været, men regnet gav seg, men psrken var ikke smekkfull av mennesker. Så det ble ikke kø-gåing og kø-ståing ved ting. Vi storkoste oss. Regntøyet trengte vi såvidt den første timen bare, resten var det tørt.

Anonymous poster hash: 0930b...566

Skrevet

Barna mine var på tusenfryd i regnvær ifjor, de var så fornøyde med turen de! De syns det var toppen! Ikke ble det fryktelig varmt og ikke var det kø :-) fokuser på det positive!

Skrevet

De selger sånne regnpochoer der, de får alle plass i!

Skrevet

Samme her! Vi drar mandag og skal i parken tirsdag og onsdag. Skikkelig nedtur med regnet. Er meldt ganske mye også, slik at det er skikkelig utrivelig å være ute. Sjekker været hele tiden nå i håp om at det endrer seg.

Skrevet

Herregud. Må ha det rimelig bra eller

Anonymous poster hash: 00551...86d

Skrevet

Da er det så godt som ingen køer ;) Egentlig det beste været å være der i. Ta med regntøy og ha skift tilgjengelig.

Skrevet (endret)

Jeg var i Dyreparken sommeren 1984 og det bøttet ned - det gjorde ingenting. Hadde det kjempegøy! Et flott barndomsminne.

Kos dere masse :)

Det kommer til å bli så bra.

Jeg var forøvrig fem år.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Har vore i dyreparken både i steikande sol og i regnver som barn, det siste er å foretrekke.

Skrevet

Vi bor ti minutter fra parken, og er der både i sol og regn. Så lenge dere har klær etter vær så får dere en flott opplevelse. De selger forresten regnponchoer ved inngangen, der er det god plass til gravidmager :)

Anonymous poster hash: 0cd4e...fc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...