bIomstre Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 - Solkrem - Solbriller - Solgul bikini - Strandkjole - Sandaler - Sangeria - Sorbet - Siesta ...Straks Spania
Musemorbr / Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 -Nei har blitt ja, så nå har vi straks en forsikret, frisk baby, selv om forsikringsselskapet fremdeles gjennomgår papirene fra spesialisten. -Nesten godt vær, og meldt knallvær fremover. -Nok klær, og nydelige klær i skapet, noe jeg ikke har kunnet si på over et tiår. -Nusselige og snille barn, som jeg gleder meg til å bo trangt i campingvogn med senere i sommer. -Ny campingvogn. Dvs ny og ny... Vår første.
sug lut Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Fredag som betyr lørdag i morgen Fanfare for dere to over her! Fantastisk deilig og varmt Ferdig med nesten alt jeg må - resten blir kveldsarbeid Fine festligheter om bare få timer Festfin kjole til festlighetene Funnet rekvisitter til festlighetene Ferdig mat lages av andre så fri fra kjøkkenbenken Fabuløs foccaccia med sorte oliven, halve spanske kjøttboller og soltørkete tomater, bakt i går, spist til kvelds og frokost samt frosset bort Forundring er fortsatt min følelse for silikon bakeformer, men de funker jo faktisk, til 20 kroner på Tiger, for dem som har tilgang på denne supersøte butikk-kjeden
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Blomstre - se etter Perfectly clear vann på supern; lemon og lime og sommerfruits vannet er magisk godt!! Og her er det meeega elsk - har nettopp lagd lakris is med isbollen til kitchen aiden og holy marakas det var godt!!!!!
bIomstre Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Blomstre - se etter Perfectly clear vann på supern; lemon og lime og sommerfruits vannet er magisk godt!! Og her er det meeega elsk - har nettopp lagd lakris is med isbollen til kitchen aiden og holy marakas det var godt!!!!! Takk for tips! (Jeg pakker. Vanligvis hat, men i dag er alt elSk!) Endret 4. juli 2014 av bIomstre
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Det finnes også jordbær vann og kirsebær vann. Skal også være tilsvarende med kullsyre, men den så jeg ikke. Angrer dypt på at jeg ikke hadde med ei rull gaffa teip, så skulle jeg tatt med hjem hehe. Sitron vannet likte jeg best- så forfriskende og digg. Er ikke så glad i flaskevannet i Spania; smaker så flatt, så derfor var det godt å ha noe sånt å drikke i varmen.
bIomstre Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2014 Det finnes også jordbær vann og kirsebær vann. Skal også være tilsvarende med kullsyre, men den så jeg ikke. Angrer dypt på at jeg ikke hadde med ei rull gaffa teip, så skulle jeg tatt med hjem hehe. Sitron vannet likte jeg best- så forfriskende og digg. Er ikke så glad i flaskevannet i Spania; smaker så flatt, så derfor var det godt å ha noe sånt å drikke i varmen. Jeg er litt dårlig på å drikke nok sånn til vanlig. Så må passe på å være ekstra flink i varmen. Da håper jeg det skal hjelpe med litt fristelser.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er helt lik og i varmen er migrenen ganske nær, så derfor tenkte jeg at jeg måtte forsøke denne gangen. Men orker ikke drikke brus hele tiden selv om jeg fant fanta lemon zero. Mulig vi må ha noe spansk import til cafe krangle. Masse god tur - er bare 3 dager siden vi kom hjem, men jeg lengter tilbake allerede:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Sommerferie elsk ikke enda. Foreløpig er det - kaldt så jeg må fyre i campingvogna - ikke behov for solkrem - ikke behov for bikini - ikke behov for den nye fancy solsenga mi fra selveste ikea - ikke behov for solhatt eller solbriller Ja dere skjønner tegninga.. Men, i dag har vi reist hjem. Så det er masse elsk: - en god lang varm dusj med vask av håret 2 ganger og kur - rene klær som ligger i en kommode. Stort utvalg av flotte bretta klær. - jeg kan gå i et annet rom når barna krangler. - STORT kjøleskap! Ikke så masse i, men litt mer enn i campingvogna da. - stor sofa som jeg kan slenge meg i, og ha beina på bordet. - strøm uten at aggregatet må svive. - Kattepuskos, mangler 1 foreløpig, men det er ikke uvanlig. - TVopptak på boksen. - Har truffet en slektning i dag som jeg ikke har sett på over 20 år! Og det er helt gode grunner for det. Så det er elsk at kontakten er tatt opp igjen! - Stor seng som jeg skal sove i helt alene om noen (få) timer - Middag hos far i morgen. - Kunne ha på bukse i dag som jeg bestilte feil, og som derfor var alt for liten når jeg fikk den i posten for noen mnder siden Hat: - Har lovet å reise inn igjen til mannen i campingvogna før ferien og de melder bare kaldt og regn.. Og den er så skitten nå..
Gjest Jigglewiggle Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Min elsk i går var at jeg endelig fikk ryddet klesskapet, sortert ut og pakket klart for sending til andre som trenger klær System i klesskapet gir ro i sinn, sov godt i natt
Iiiiik Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Solkrem og solseng Ordentlig late dager Masse tid til ungene Mange bøker Endelig greid å kutte ut jobben Reise rundt og se mye fint
lavendelblomst Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Elsk: Jotunheimen (så fort det slutter å regne der) God kaffe. God parmasanost Bestått svenneprøve (Jeg er veldig glad og stolt) Det er varmt Blide unger Hat: Det er veldig varmt uten at det er sol, og alt er veldig tørt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Sommerferie elsk nærmer seg Har sjekket hva barna har av klær til 4 uker i varmere strøk. Tanken når de startet motevisningen var at lillebror har i alle fall nok. Håper storesøster har nor brukende. Konklusjon etter 1 1/2 time. Storesøster har masse klær til ferien. Lillebror må ha mer.. Jeg har jo shoppedilla + har en del klær som ikke passet ifor som passer nå. Tror jeg må innføre shoppstop for meg. Skal bare se for sikkerhets skyld på senteret når jeg da må ha noe til lillebror. Så kan det være shoppestop for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå