Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er alenemor, men fri annenhver helg. Da er jeg som oftest ute både fredag og lørdag. Jeg synest jeg er ute alt for mye egentlig....Men om noen vil ha meg med, så sier jeg ikke nei. Er glad i fest og morro Anonymous poster hash: a9194...c96
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 2 ganger i året:-) Synes det er alt for lite:-) Anonymous poster hash: 3f4f8...8dd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Aldri egentlig. Sist jeg var på fest var i et 40-års lag, den dama fylte akkurat 44 så det er 4 år siden Ute på byen har jeg knapt vært etter at jeg fikk barn, tror faktisk ikke jeg har vært det altså, og eldste er 13 år... Jeg er som du kanskje skjønner ikke glad i fest. Har fire barn og veldig sjelden tilgang på barnevakt, de få gangene vi har det gjør vi andre ting enn å drikke vekk den tiden. Sist vi hadde barnevakt på kveldstid var i fjor sommer, da gikk vi på en bedre restaurant og spiste en treretters med et glass vin til, helt fantastisk Hadde barnevakt bare til klokken 22.30 så da var vi hjemme igjen.. Anonymous poster hash: 36f38...d91
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Fest blir det når noen inviterer, sjeldent så sant det ikke er dager! Byn var jeg ferdig med for lengst, frister ikke det spor! Men å ta et glass ute på byn om sommeren er herlig:-) Skjønner godt at du fester hvis du er singel, alenemor og har fri annenhver helg! Alt til sin tid :-) Anonymous poster hash: 58ab2...b71
ærlig talt Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Egentlig er jeg veldig glad i å dra ut på byen/konserter/show osv, men det blir kanskje 6-8 ganger i året. Jeg jobber hver 3. helg og helgene jeg har fri er deilig å tilbringe med familien (uten å være fyllesyk ). Hadde jeg vært skilt og ungene hadde vært borte hver andre helg, hadde jeg nok dratt ut på fest når ungene var borte. Kanskje ikke to dager på rad, men
Tjofsen Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Aldri. Husker ikke sist jeg var ute på byen. Fest har jeg ikke vært på siden jeg var russ.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har vært ute på byen 2-3 ganger i mitt liv. Foretrekker vinkvelder med gode venner, og det skjer flere ganger i året. Da spiser vi god mat og drikker god vin, ikke snakk om noe fyllefest. Anonymous poster hash: 54dc5...79d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Nå begynner jeg å bli gammel også da, 40 år, og har venner med barn fra 16-24 år. Siden vi ikke akkurat bor i verdens største by er det bare 4-5 utesteder her og der møter man på barna til vennene sine.... Føler igrunn vi er ferdige med å gå på byen, møter selvfølgelig venner, men da er det hjemme hos hverandre eller vi går ut og spiser middag sammen. Møkkfylla på dansegulvet er det en ny generasjon som har tatt over Anonymous poster hash: 36f38...d91
Gjest vinterbrud Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Aldri,livet på byen frister meg overhodet ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Etter at jeg fikk barn...aldri. Blir jo noen glass vin i helgene hjemme, men har lyst til å feste litt mere. Venter et par år til til barna har blitt større. Anonymous poster hash: 2b1d4...498
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er veldig glad i å ta en fest! Og er i den alderen der alle rundt meg også er det. Ikke dritafull, men brisen nok. Men jeg har to små under tre år, og det frister ikke stort å ta en fest som = fyllesyk med barn dagen der på (for jeg blir svimmel :-p). Akkurat nå er det uaktuellt å ha barnevakt en hel natt, av den enkle grunn at minsten er kun tre måneder. Og når største er på overnattingsbesøk bruker jeg kvelden på å gjøre ingenting i fred (les: amme x 6). Jeg kommer nok til å dra ut med venner/dra på fest en gang i ny og ne, men kidsa kommer først i rekka :-) Anonymous poster hash: b7e86...139
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Har ikke vært og drukket på 14år Anonymous poster hash: 44a62...08c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Sjelden. Og vet ikke om noen drinker i en bar i utlandet teller som festing. Og i morgen er vi noen som skal kose oss ved havet med grilling og vin. Er 3 år siden jeg var ute på byen sist. Jeg er 36 år da. Anonymous poster hash: a8dce...636
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #16 Skrevet 4. juli 2014 Er sjelden ute på byn jeg også, er mest hjemmefester altså. By livet er jeg vokst ifra HI Anonymous poster hash: e7a11...089
Guttaboys Skrevet 4. juli 2014 #17 Skrevet 4. juli 2014 Det går i rykk og napp. Men det blir fest/bytur månedlig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #19 Skrevet 4. juli 2014 5-6 ganger i året, kanskje. Anonymous poster hash: 09270...0f3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #20 Skrevet 4. juli 2014 Kanskje tredjehver mnd når jeg ikke er gravid? Som regel går jeg hjem når de andre går til byen, da er jeg godt fornøyd og ikke minst sulten, så orker ikke henge på et tragisk diskotek.. Anonymous poster hash: e953a...ff3
DramaMama Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Veldig sjelden. Et par ganger i året. Vil heller kose meg med vin og venner hjemme, eller ta et par drinker i en rolig bar tidligere på kvelden.
suseduse Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er faktisk veldig glad i å ta en tur på byen fortsatt jeg da. Helst ut for å danse, eller skravle på en pub Er vel ute sånn ca 1 gang i mnd i snitt. Noen perioder oftere, andre mindre..
Englenemine Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Ca 2 ganger i året. Privatfester/ selskaper aller helst og kunne gjerne vært på det ett par ganger til i året men litt lettere være mer sosial når ungene blir større og evt får fler barnebaktmuligheter. Men savner ikke akuratt byen og fester , hadde hatt 10+ år som voksen og med mannen alene før vi valgte å få barn så fester , festivaler og byen har jeg hatt mye av i årene før barn.
Mandala Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Veldig varierende. I perioder er det en gang på tre mnd, andre perioder (som nå i sommer) er det nesten hver helg.
mamma_bergen Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 I snitt kanskje en gang i måneden. Jeg har barnefri annenhver helg, er singel og har single venninner, så vi tar en tur ut innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå