Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Når vi har besøk av familien sørger vi alltid for å ha masse god mat og drikke i huset. Jeg lager god frokost med egg, bacon, rundstykker/ferskt brød, godt kjøttpålegg, oster, agurk, tomat, paprika osv. Vi griller og jeg lager gode middager. Alle blir gode og mette. Vi passer på at alke har nok å drikke enten det er øl/vin eller mineralvann. Vi er på besøk hos familie nå og dette er stusselig. Kjøleskapet er i praksis tomt. Til frokost er det gulost eller syltetøy. Det lages for lite middag. Rødvinen serveres i fingerbøllstore hetvinsglass. Her om dagen tilbød jeg meg å lage middag og handlet heldigvis inn masse grønnsaker så vi gikk ikke sultne fra bordet den dagen. Frua i huset sa at jeg ikke trengte å kjøpe inn kylling for dét hadde hun ordnet. Det viste seg at det var tre kyllingfileter til 4 voksne og et barn. I går sendte jeg mannen på polet etter vin. Er jeg helt på bærtur som reagerer på dette?? Sulter i hjæl og jeg er drittlei ost og syltetøy Godt at vi snart skal hjem. Anonymous poster hash: 78293...f86
klg,2 boys now:) Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Høres utrolig trist ut.har de dårlig råd?ville handlet inn det jeg hadde ønsket om det var så dårlig stelt
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Høres utrolig trist ut.har de dårlig råd?ville handlet inn det jeg hadde ønsket om det var så dårlig steltDe har absolutt ikke dårlig råd. Hadde det enda vært slik. Jeg har tilbudt meg å lage mat, handle inn til middag og lunch, men det er ikke snakk om. Anonymous poster hash: 78293...f86
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde handla inn og laga mat bare for å statuere et poeng jeg. Eller sagt det rett ut at jeg holdt på å sulte i hjel.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Nå ble det akkurat traktet en kanne te her: en tepose ble lagt der hvor man setter filteret på kaffetrakteren og så ble vannet satt på. Er dette vanlig??? Teen smaker oppvaskvann. Hi Anonymous poster hash: 78293...f86
Monica Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Dette er ikke vanlig. I hvert fall ikke i min familie. Vi er som deg, lager masse deilig mat hele tiden, og stort utvalg i alt. Har jo vært hos andre som ikke gjør det like stort som meg, men heller aldri så stusselig som det høres ut der dere er. Har alltid blitt mett borte.
PRobert Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde sagt fra, og gått og handlet det jeg ville ha. Ble det et problem hadde jeg sagt at vi spiser ute fra nå av, eller reiser hjem.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Vi er ikke veldig storspiste av oss, men dette er helt vilt. Mannen og jeg har blitt enige om å spise ute i kveld. Anonymous poster hash: 78293...f86
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Vi som dere, søsteren min "klager" på at hun går opp i vekt når hun er hos oss for her er huset alltid fullt av god mat Ikke helt det samme når vi kommer til henne, men der pleier vi gjøre det sånn at hun og jeg reiser på butikken sammen etter at vi har kommet også deler vil på regningen. Da blir det handlet godt inn med mat og drikke... De har bedre råd enn oss, tjener bedre, har mindre gjeld og færre barn, men de prioriterer ikke mat på samme måte som oss og velger bruke pengene annerledes. Vi er forskjellige der rett og slett. Anonymous poster hash: a4fc4...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå