Gå til innhold

ferie og vurderer å stå opp:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufattelig godt å kunne slafe i sengen mens barna koser seg med frokost de har fiksa selv og barne tv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei som var oppe til midnatt (og våkna x fleire i natt) og ei som var oppe 6.30 :(

Utover det; deilig med ferie :)

Skrevet

Ja, gni salt i såret til de som har hylende babyer og aldri får sove. Pent.

Anonymous poster hash: a064b...cb6

Skrevet

Jeg har også hatt utallige våkenetter når lille var baby:-) så føler med de som opplever dette...nå nyter jeg derimot at begge ser ut til å ha blitt b mennesker og sover til minst 9:-)

Skrevet

For å gni salt i såret til dei som ikkje har mat; eg åt kake til frokost i dag..
Skrevet

Ja, gni salt i såret til de som har hylende babyer og aldri får sove. Pent.Anonymous poster hash: a064b...cb6

For å gni salt i såret til dei som ikkje har mat; eg åt kake til frokost i dag..

Herlig:-) man må nyte det man kan:-)

Skrevet

Lar virkelig noen seg provosere?

Anonymous poster hash: 2a96a...cce

Skrevet

Fnis, jeg henger meg på - vi har sol og sommer og det mener annie skal svi for dem som har dritvær? Det er jo uendelige muligheter til å la seg støtes av andres glede, ser jeg.

Nyt ferien!

Skrevet

Vi har takk og lov også sol og sommer:-) herlig tid:-)

Skrevet

Nå blir du upopulær :)

Sover lenge og har pent vær...

Ikke lov å ha det fint her tydeligvis;)

Skrevet

Nå blir du upopulær :)

Sover lenge og har pent vær...

Ikke lov å ha det fint her tydeligvis;)

Jupp:-) ser slik ut gitt:-)

Skrevet

Godt med ferie, ja. Men gleder meg til barna sover lenger om morgenen. Våkner som regel mellom 6 og 7. De er 5 og snart 3 år. Leker og krangler om hverandre helt til vi står opp. Skikkelig knoll og tott;) De klinte til å sov til 9.40 for noen dager siden. Det kaller jeg lykke:)

Så HI, skjønner at du nyter morgenen i senga! Ville gjort det samme:)

Skrevet

Hehe... Her ble Junior sendt til besteforeldrene i Amerika i går. Stod opp like tidlig som vanlig for å nyte roen, og akkurat nå lurer jeg følt på om han har vekket de midt på natten pga jet-lag.

12 dager barnefri for første gang ever, det får så være at vi ikke er på ferie, det føles som ferie likevel.

Anonymous poster hash: 38926...878

Skrevet

Tror jeg har blitt gammal jeg;) Syns det ideelle er å stå opp ca 8. Morgenstund har gull i munn:D Dessuten er det best energi å fylle på tidlig på morgenen.......Mannen og jeg står alltid opp sammen og nyter frokosten,-nå i ferien er det enda bedre som vi ikke skal noe sted:) Kaffe på trappa i morgensola er lykke! God sommer alle sammen!

Skrevet

Jeg nyter også at barna vokser til :)

Har fire barn, under 8 år mellom eldste og yngste, så min del av nattevåk og grytidlige morgener har jeg absolutt tatt min del av ja...

Nå som yngste er 5,5 år og står opp sammen med søsknene sine nyter jeg mer enn gjerne en time eller to ekstra i senga, det har jeg virkelig fortjent :)

Men jeg begynner å bli gammel jeg også, for jeg kunne ikke tenke meg å sove bort dagene, er oppe senest 8.30 ;)

I dag satt de to yngste under et pledd og så på en tegnefilm mens de to eldste sov enda da jeg sto opp. Det er andre tider nå, og det er deilig. Enhver alder har sin sjarm, og sine utfordringer, ingen tvil om det....

Sola må vi visst se langt etter i dag da.

Anonymous poster hash: 54786...8bc
Skrevet

Fnis, jeg henger meg på - vi har sol og sommer og det mener annie skal svi for dem som har dritvær? Det er jo uendelige muligheter til å la seg støtes av andres glede, ser jeg.

Nyt ferien!

her er det regn! Skal rapportere dere jeg, fordi dere er så teite :kjefte:

Skrevet

Skikkelig lax dag her:-) null rydding,sove lenge,enkel mat og is!! Deeen feriefølelsen:-)

Skrevet

Her er det 7 grader og vind, jeg våkna kl 0430 og lå våken nesten en time, ungene våkna 0630. Men det er ferie! Og vi er hos besteforeldrene som underholder ungene. Deilig uansett vær og tidlige morgener.

Anonymous poster hash: f1774...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...