Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Lest litt på bloggen hennes etter noen innlegg her. Jeg forstår ikke helt. Er hun kjent for noe? I så tilfelle hva? Har faktisk ikke hørt om henne eller denne kjæresten før jeg leste om de her. Skjønner han er svømmer men hva med henne? Bloggen handler jo ikke om noe spesielt heller. Bare en oppsummering av dagene hennes. Anonymous poster hash: ca587...a22
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Nei hun er ikke kjent for noen ting uten om å ha vært sammen med to svømmere der den ene døde ung. Anonymous poster hash: 4f96c...297
ianda Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Hvor mange av bloggerene som finnes er egentlig kjent for noe...mange ja, men enda flere nei..Er litt lei av at det skal slenges så mye drit om bloggere og andre som ja kanskje bretter ut et uinteressant liv, men det er ingen som tvinger dere til å lese bloggene deres.. Så isteden for å lese blogger dere bare skal slenge drit om, så foreslår jeg heller at dere bruker tiden på noe mer fornuftig som faktisk betyr noe for deg...Beklager HI at jeg kuppet tråden din med er aldri så lite hjertesukk fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå