Håpekå Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg venter barn med en mann jeg har vært sammen med i 1,5 år nå. Han er vanligvis verdens herligste og snilleste mann. Men når han drikker blir han så utrolig ekkel. Han har ingen grense som sier at han skal stoppe å drikke, og ender alltid opp med å bli veldig full. Og da blir han som regel veldig sint på meg. Det kan være små ubetydelige ting som gjør han sint. Da roper og brøler han og er frekk og spydig og oppfører seg veldig skummelt.. Han blir en helt annen person som jeg over hode ikke kjenner igjen. Han gjør meg så trist og redd og når jeg begynner å gråte blir han bare enda mere sint og høylytt. Det ender alltid med at han sovner i senga og jeg ligger på sofaen å bekymrer meg og er trist. Jeg er 6 mnd gravid nå og dette har skjedd tre ganger i graviditeten så langt. Dagen etterpå husker han som regel ingenting men unnskylder seg uansett og lover at det aldri skal gjenta seg.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så fortvilet og redd og føler meg så usikker og så urettferdig behandlet. Jeg har for 6 år siden vært i et forhold med en alkoholiker med bipolar lidelse (jeg var 16 år) som slo meg. Han snakket alltid til meg på samme måte som min nåværende kjæreste gjør når han har sine episoder, så det skremmer meg ekstra mye pga tidligere traumatiske opplevelser. Hva skal jeg gjøre? Det føles så skummelt å vente barn med han når sånne episoder fårekommer.....
Von Hertelhofen Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Neste gang han drikker, så får du filme han eller ta lydopptak i smug. Da får han se selv hvor drittsekk han er. Hvis ikje det motiverer han til å slutte å drikke, så må du vurdere hvorvidt du klarer å leve med mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå