Gjøkeredet③ Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Er det noen erfarne 3ds foreldre der ute?Trenger tips til ENKLE spill til en 4 åring. Super Mario land ble litt frustrerende for han stakkars, men når storebror fikk konsollen så måtte jo han også få en. Så hva kan passe? Whatever happend to Tetris? Endret 3. juli 2014 av Gjøkeredet③
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Dropp DS, kjøp Ipad Mye enklere og mye mer fleksibelt.
Gjøkeredet③ Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2014 Nå står det i hovedinnlegget at de allerede har fått disse ds'ene........ Vi har ipader også, og de har de god kontroll på når de får bruke de
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Hva med Mario Kart? Nå er gutten min eldre (7 år), men Mario Kart er en av favorittene. Anonymous poster hash: 719cf...e7f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Hmmm guttungen min spiller skylanders. Sonic. Alt av Mario. Cars. Kaptein sabeltann. Jeg vet ikke om noen av de er noe for dere. Men er ihvertfall noen ideer. Han er 5 år. Anonymous poster hash: 3c5a8...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå