Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Rett etter at villa paprika skriver om badet sitt, så må gladehjem damen gjøre det samme! Ikke nok med det, men teksten er jo så og si helt make! http://gladehjem.blogg.no/1404375103__innrede_et_lite_bad.html#comment http://villapaprika.no/2014/06/slik-kan-du-innrede-pa-et-lite-bad/#comments Anonymous poster hash: 8de54...e56
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Dette begynner å bli kjedelig, og nå snakker jeg ikke om gladehjem bloggen...... Anonymous poster hash: b4070...b8e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Dette begynner å bli kjedelig, og nå snakker jeg ikke om gladehjem bloggen...... Anonymous poster hash: b4070...b8e Hvorfor det? Anonymous poster hash: 8de54...e56
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 svært få som suger alt ut av eget bryst Anonymous poster hash: 8808a...b2a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Spiller det noen rolle? Er ikke akkurat som at hun VillaParprika-damen fant opp kruttet hun heller da...... Anonymous poster hash: 8852d...bfd
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 HI, er DU villa paprika? OM så er, du har det fint, men litt TO MUTCH!!!! Skjønner du får alt til innkjøpspris,,... men roan litt daaa. Anonymous poster hash: b7ad3...e2e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Hmm, nei jeg er ikke Camilla dere ;-) Hi Anonymous poster hash: 8de54...e56
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Det er jo ikke noe nytt fenomen at at mennesker blir besatt av andre. Hun som driver gladehjem-bloggen har jo omtrent identiske innlegg som Villapaprika-bloggen. Det er patetisk og flaut. Det er da ikke så vanskelig å skrive sitt eget! Anonymous poster hash: e176c...985
FruMille Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 ja,det er veldig spesielt syntes jeg!hun godkjenner også kun positive kommentarer og ikke kritikk!
Kathrine. Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Jaja. Det er det verste. Villa paprika sitt var jo ganske bra (såpass en må forvente), men den andre.... kopiere og ha så dårlig språk.. Huff, føler meg litt slem No.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Herregud, sykt Teksten og ordvalgene er prikk like. Dette burde noen ha fått stoppet. Jeg er ikke noen fan av paprika, men hadde følt meg stalket hvis jeg var henne. Nifst! Dessuten bør gladehjem beskyttes mot seg selv, hun tar jo cred for en annen bloggers/forfatters jobb! Anonymous poster hash: 17ad6...538
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Hun er jo desperat etter bekreftelse. Hvorfor i all verden svare hver enkelt kommentar. Det virker ikke helt oppegående det heller. Kritikk blir aldri publisert. Hun vil vel så gjerne leve på sin "rosa sky" slik som både villapaprika og andre bloggere med litt mer ressurser. Huff, nei hun burde virkelig beskyttes mot seg selv! Stakkars. Jeg syns det rett og slett er litt trist når hun legger ut "outfitbilder" også. Noe så stusselig stakkars. Det er noe med å ikke eksponere seg selv så til de grader. Jeg ville aldri hatt en blogg hvor jeg la ut slike antrekksbilder, rett og slett fordi det ikke er noe å vise frem 😜 Anonymous poster hash: d759b...127
MammantilNurket Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Wow ... jeg ante ikke at det fantes såååå mange grånyanser Den gladehjem-bloggen var jo som å stikke hodet inn i en episode av "The TwilightZone" Bloggen til hun "Unge Mødre"-damen er bare kjedelig
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 HI, er DU villa paprika? OM så er, du har det fint, men litt TO MUTCH!!!! Skjønner du får alt til innkjøpspris,,... men roan litt daaa. Anonymous poster hash: b7ad3...e2e Much, ikke mutch. Det er også TOO og ikke TO. Det du skriver nå er "Til mutch" Anonymous poster hash: d073b...556
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Jeg vil tro at det er noe som ikke er som der burde være hos denne gladehjem damen. Hun må jo vite at hun kopierer og skriver det samme som paprikadamen! Jeg har sette flere innlegg som er ganske like, spesielt dra 17 mai, og blir ganske paff når jeg ser at hun kopierer så pass mye! Finnes det virkelig plagiatlover ifm blogger? I så tilfelle hadde ikke jeg vært i tvil om å melde det hvis det var min blogg! Anonymous poster hash: 8de54...e56
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #16 Skrevet 4. juli 2014 Er det så farlig. Det er ikke som om noen av dem skriver om noe viktig. Det er navlebeskuende interiørblogger. Dem finnes det 13 på dusinet av uansett og for meg ser de like ut alle sammen. Anonymous poster hash: 01ae5...325
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #17 Skrevet 4. juli 2014 Er det så farlig. Det er ikke som om noen av dem skriver om noe viktig. Det er navlebeskuende interiørblogger. Dem finnes det 13 på dusinet av uansett og for meg ser de like ut alle sammen. Anonymous poster hash: 01ae5...325 Det er din mening! Anonymous poster hash: 8de54...e56
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #18 Skrevet 4. juli 2014 Haha. Ja hun kopierer nok. Men stakkars henne. SE på henne da. Uansett, jeg skal nok klare å leve med det. Anonymous poster hash: acc92...51e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #19 Skrevet 4. juli 2014 Skummelt..... Man ser tydelig at dette er kopi. Hun har bare prøvd å skrive setningene litt om. Hadde dette vært en eksamen, hadde hun strøket pga. plagiat. Så godt det bare er en hjernedød blogg. Men jeg begynner faktisk å lure på om gladehjem-bloggen egentlig er en parodi på villa paprika-bloggen?? Og den hylla på badet til glade hjem, den stenger jo for døra!! Hehe... Døra går jo knapt opp! Og om man kommer i litt full fart, så dunker jo døra inn i hylla. Merkelig at det ikke er merker på døra... Anonymous poster hash: 358e0...c8f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #20 Skrevet 4. juli 2014 For mye hyller, kurver og ting og tang på begge bad. Rene hinderløypa for å komme seg i dusjen. Og vel trangt å komme inn på badet, og å komme til vaskemaskinen hos hun plagiatdama. Heller ikke ideelt å sette hyller uten ben rett på et våtgulv. Går ikke lang tid før hyllene er fulle av sopp. Anonymous poster hash: fd214...1a1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Nå har vel Gladehjem snart klippet seg kort og farger håret vel...... Så på innlegget om badet nå og sammenlignet. Hjelpes meg, det er jo kopiering til de grader :/ Anonymous poster hash: d759b...127
Tro smo konosoro Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Er det så farlig. Det er ikke som om noen av dem skriver om noe viktig. Det er navlebeskuende interiørblogger. Dem finnes det 13 på dusinet av uansett og for meg ser de like ut alle sammen. Anonymous poster hash: 01ae5...325 Det er din mening! Anonymous poster hash: 8de54...e56 JA, det er jo akkurat det det er. Hvorfor trengte du å poengtere dette med et innlegg? Er det for å pushe denne tråden opp på førstesiden igjen, Camilla? Men jeg er enig i at det er en creepy etterligning av en lite spennende blog.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Er det så farlig. Det er ikke som om noen av dem skriver om noe viktig. Det er navlebeskuende interiørblogger. Dem finnes det 13 på dusinet av uansett og for meg ser de like ut alle sammen. Anonymous poster hash: 01ae5...325 Det er din mening!Anonymous poster hash: 8de54...e56 JA, det er jo akkurat det det er.Hvorfor trengte du å poengtere dette med et innlegg? Er det for å pushe denne tråden opp på førstesiden igjen, Camilla? Men jeg er enig i at det er en creepy etterligning av en lite spennende blog. Så enig. Off: jeg elsker nicket ditt Anonymous poster hash: 0b884...d2a
Tro smo konosoro Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Er det så farlig. Det er ikke som om noen av dem skriver om noe viktig. Det er navlebeskuende interiørblogger. Dem finnes det 13 på dusinet av uansett og for meg ser de like ut alle sammen. Anonymous poster hash: 01ae5...325 Det er din mening!Anonymous poster hash: 8de54...e56 JA, det er jo akkurat det det er.Hvorfor trengte du å poengtere dette med et innlegg? Er det for å pushe denne tråden opp på førstesiden igjen, Camilla? Men jeg er enig i at det er en creepy etterligning av en lite spennende blog. Så enig. Off: jeg elsker nicket ditt Anonymous poster hash: 0b884...d2a hmm. takk *rødme*
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Er det så farlig. Det er ikke som om noen av dem skriver om noe viktig. Det er navlebeskuende interiørblogger. Dem finnes det 13 på dusinet av uansett og for meg ser de like ut alle sammen. Anonymous poster hash: 01ae5...325 Det er din mening!Anonymous poster hash: 8de54...e56 JA, det er jo akkurat det det er.Hvorfor trengte du å poengtere dette med et innlegg? Er det for å pushe denne tråden opp på førstesiden igjen, Camilla? Men jeg er enig i at det er en creepy etterligning av en lite spennende blog. Jeg skjønner ikke hvorfor du orker å ta deg bry med å skrive! Det er mange tråder jeg ser og tenker mitt, men jeg gidder no ikke fortelle andre hva poenget er med tråden! La være å kommentere hvis du ikke ser poenget med tråden,så enkelt! Anonymous poster hash: 8de54...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå