Gå til innhold

165 cm - 62,8 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned fra 90 og burde være ganske fornøyd, men er jo tjukk og dvask fremdeles.. hva bør jeg veie for å se slank og fin ut? Er nok fryktelig utrent og jobber med saken, men har lite muskelmasse og ser forferdelig ut :-(

Anonymous poster hash: 3184f...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned fra 90 og burde være ganske fornøyd, men er jo tjukk og dvask fremdeles.. hva bør jeg veie for å se slank og fin ut? Er nok fryktelig utrent og jobber med saken, men har lite muskelmasse og ser forferdelig ut :-(

Hvordan vil du se ut da? Hva er målet? 

Du er sikkert kjempefin som du er! Skal vedde på du har et fantastisk smil og glimt i øyet. Ikke bruk livet ditt på å se ned på deg selv! Du har jo gått ned mange kilo, vært stolt av deg selv, kanskje du har funnet trivselsvekta de nå? 

Anonymous poster hash: 88f41...6fa

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Har du sett deg blind på vekten kanskje? Tren:)

Skrevet

Dette sitter i hodet ditt! Du må snu om på hva du forteller deg selv! Se deg i speilet og si at du er flott som du er!!

Anonymous poster hash: 446bb...dae
Skrevet

Jeg trener! Men er fremdeles tjukk.. hva burde jeg veie for å være slank og fin?

Skrevet

Jeg er 167 og veier mellom 58 og 59 kg. Er slank og fin, men absolutt ikke beinrangel :) 

Anonymous poster hash: bd843...418
Skrevet

Dette sitter i hodet ditt! Du må snu om på hva du forteller deg selv! Se deg i speilet og si at du er flott som du er!!

joda, sikkert litt i hodet også.. men hva veier slanke, fine jente på ca 165 cm? Jeg har normal benbygning, liten timeglass, små pupper.. når jeg legger på meg kommer det først på mage og ansikt, lite på rumpe og hofter.. men nå som jeg er slankere har jeg tydeligere liv og hofter.. men magen henger jo alle veier..

Skrevet

Kanskje du er som meg, jeg må veie 54-55 for å se fin ut! Nå er jeg 64 etter fødsel.

Anonymous poster hash: c9f7d...a02
Skrevet

joda, sikkert litt i hodet også.. men hva veier slanke, fine jente på ca 165 cm? Jeg har normal benbygning, liten timeglass, små pupper.. når jeg legger på meg kommer det først på mage og ansikt, lite på rumpe og hofter.. men nå som jeg er slankere har jeg tydeligere liv og hofter.. men magen henger jo alle veier..

Slanke, fine jenter på 1,65 kan gjerne veie 62 kg! Ikke tenk på vekt!

Skrevet

Jeg har samme høyde og veier 65 kg. Jeg har så flat mage som det går an å ha etter keisersnitt.

Begynn å trene styrke i tillegg itl å få inn litt kondistrening!

For meg begynner puppene å forsvinne når jeg nærmer meg 63 på vektnåla.....

Anonymous poster hash: 9ef8d...f67
Skrevet

Jeg er 165 cm høy, og trives best rundt 56-57 kg. Ser for øvrig for tynn ut om jeg veier mindre enn det.

Anonymous poster hash: 6fdd8...8f6

Skrevet

Få målt fettprosenten din! Det sier mye mer enn vekta.

Skrevet

Men jeg vet at jeg har høy fettprosent.. er ganske muskelsvak fra naturens side og har ikke lett for å bygge muskler.. som ung var jeg mer et petite vesen hvis dere skjønner.. veide 54 da jeg var rundt 20.. kanskje bør jeg ned dit igjen for at det skal passe til min kropp..

Skrevet

Jeg er 163 og veier 63. Jeg er alt for overvektig. Jeg bør veie 52 kg. Jeg tipper 58 ville være perfekt for deg.

Anonymous poster hash: ad562...a1f

Skrevet

Det er jo mulig huden din er litt slapp. Du har vært ganske overvektig.

Huden kan bruke litt tid på å trekke seg sammen. Og jo eldre du er jo større sjans for at du vil få varig slapp hud.

Nå har du vel ikke vært så stor at huden får et heng?

Uansett vil jeg anbefale masse styrke og få opp muskelmassen. Definerte muskler gir kroppen en finere shape.

Har selv gått ned 35 kg følte det tok lang tid før huden var fin (er 34 år)

Kjøpte PT timer og nå et halvt år senere begynner jeg å bli fornøyd. Har en synlig trent kropp men ikke for stor.

Anonymous poster hash: ba8d3...f41

Skrevet

Hva som kler deg avhenger av kroppsfasong, ikke høyde. Jeg veier 52, det er min matchvekt. Har mye muskler, men er liten og nett. Hadde sett stor ut med ti kilo ekstra. Har derimot en venninne som også er like høy, hun veier 60, har definerte muskler og har en flott kropp. Vi ser like store ut, til tross for at det skiller åtte kilo.

Anonymous poster hash: 12d44...4a7

Skrevet

Jeg er 165 høy og har endelig klart å komme meg litt opp på vekta! Heldigvis for meg legger fettet seg på rumpe og pupper:-)) Hehe!

Jeg veier nå 56/57 kg og stortrives:-) Veide 49-50 før og det var beinrangel!

Skrevet

Jeg er 161, og trives best med 60-65 kg. Men må trene da. Jeg er heldig og har timeglassfasong, så magen er flat, og det ekstra er på rompe og lår. Så har jeg passe store pupper og.

Anonymous poster hash: 041ee...9b3
Skrevet

Jeg er 168 og 62,8kg.

Skal ned til 58kg. Har idiotisk pærefasong, så alt sitter på lår og rumpe...

Anonymous poster hash: 4fd1e...da6

Skrevet

Er 165 og trives best 48-50 kg. Definitivt ikke noe beinrangel. 

Anonymous poster hash: b87c2...6ca
Skrevet

Er 168 og veier 52. Har litt rumpe og lår, men er definitivt en slank person. Jeg løper litt hver dag og trener styrke 20 minutter to ganger i uka. Spiser hva jeg vil. Trening er nøkkelen. Særlig når man har fått barn og årene går ;)

Anonymous poster hash: f789e...67d

Skrevet

170 høy, 54 kilo. Litt trent men med former. Kan hende du må få stramma opp mye om fettprosenten er høy og gå ned 4-5 kg.

Anonymous poster hash: 7f68c...5d7

Skrevet

Hadde jeg veid 62 så hadde jeg vært rå fornøyd. Er gravid nå, men etter fødsel , amming etc, så er målet 60 kg. Er 163 høy. Under 60 ser ikke bra ut på meg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...