Gå til innhold

Er det frekt å invitere seg selv i en bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som jeg liker å tro at var en god venninne. Da hun fylte år sist, inviterte hun ikke meg i bursdagen sin. Jeg sa ingenting, bare reagerte på det.

Nå skal jeg feire bursdagen til barnet mitt og jeg tenkte derfor at jeg ikke skulle invitere henne siden ikke hun inviterte meg til sin bursdag. Da er vi tydeligvis ikke så nære. Hun har lite å gjøre med barnet mitt og, så jeg vil egentlig at det bare skal være kjente fjes på dagen hans. Hadde planer om å invitere henne i min bursdag isteden. Så fikk jeg melding om at hun hadde hørt om at at jeg skulle feire bursdagen til barnet mitt og om hun og typen kunne komme innom siden de var i området den dagen. Er det litt frekt å invitere seg selv eller er det bare meg? Kan jo ikke si nei..men jeg ville aldri invitert meg selv i andre sin bursdag.

Anonymous poster hash: 28a21...8d0

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Selvfølgelig kan du si nei.  Det er bare å svare at det hadde vært hyggelig, men dessverre passer det ikke for huset er fullt.  

Om det er frekt å invitere seg selv?  Nei, det synes jeg ikke. 

Skrevet

Jeg hadde sagt at det ikke passer, enkelt og greit. Om hun blir sur spiller det ingen rolle. Enkelte er helt blåst.

Anonymous poster hash: a7a30...6bf

Skrevet

Hadde de bare stått på døren når selskapet var,så hadde det vært frekt ja.

Men når hun spør på en høflig måte først så syns ikke jeg det er frekt nei.

Anonymous poster hash: e679a...a1e
Skrevet

Vet du... Jeg hadde tenkt at det var kjempekoselig at hun ville komme innom. Da gjør hun jo det fordi hun har lyst til å gi barnet ditt (og deg) oppmerksomhet på barnets bursdag. Jeg hadde hvertfall tenkt slikt og hadde syntes det var veldig koselig.

Hun tar med seg kjæresten sin også, så de ønsker vel begge å feire ditt barn. Om de er i området kommer de kanskje fra et annet sted? Da er det vel kanskje hundrevis av andre ting de heller kunne brukt tiden på enn å komme i bursdag?

Har hun barn selv? Om hun ikke har det ville det vel ikke vært naturlig å komme i en barnebursdag dersom hun ikke var genuint interessert? Det er ikke så morsomt å være voksen uten barn i en barnebursdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...