Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Hva var magefølelsen deres, og hadde du rett? Var det verdt nysgjerrigheten å vente til etter fødsel? Har såå lyst å ikke vite det denne gangen.. Har to gutter, og gleder meg til liten bror/søster :-) Anonymous poster hash: c25e1...276
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ville vite, men ang magefølelse så hadde jeg rett alle tre gangene gutt, gutt og jente Hadde jeg blitt gravid nå så ville jeg ventet til fødselen Anonymous poster hash: 0807f...030
TanteTroll Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Måneden før termin med første fikk jeg følelse av at det var jente, og det var det. Nå har jeg 5 uker igjen til termin, og har ingen spesiell følelse i forhold til kjønn. Men det kan jo komme
sva Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Visste ikke kjønn. Magefølelsen sa gutt, men det var nok en jente. Absolutt verdt ventinga, ble en skikkelig overraskelse.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Visste ikke kjønn. Magefølelsen sa gutt, men det var nok en jente. Absolutt verdt ventinga, ble en skikkelig overraskelse. Åh, herlig :-D Ser for meg at det er så stas rett etter fødselen! Anonymous poster hash: c25e1...276
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg visste ikke, og det ble gutt! Veldig deilig og ikke vite:) Anonymous poster hash: 7e7d4...9fa
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Åååh, får mer og mer lyst å ikke vite nå.. man får jo så mye fint i beige, og man kan jo bare handle etter barnet er kommet og :-D Anonymous poster hash: c25e1...276
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Vi visste ikke, men trodde hele tiden gutt. Og fikk rett! var helt magisk å ikke vite, og den følelsen av å få vite kjønnet etter han var født var helt fantastisk!! Skal gjentas ved neste barn også! Anonymous poster hash: cbed9...cd2
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Hadde veldig skiftende følelse i løpet av svangerskapet. Så var like usikker helt til lille tittet frem kjempe gøy! Det er absolutt ikke noe problem å ikke vite det med tanke på klær osv. For man sparer mye penger på å vente med shopping til man vet akkurat hva man trenger. Når en går gravid så er det så lett å kjøpe både det ene og det andre. Og kanskje man faktisk aldri får brukt halvparten av det. Det er jo litt unødvendig man kan fint kjøpe litt nøytralt i de par minste str så man har bittelitt. Slikt som pysjer, bodyer og nøytrale sparkbukser. Jeg har ihvertfall syns det har vært gøy å handle når baby er født!! Husker at jeg ble så oppgitt over de som mente at det var et stort problem i planleggingen før baby kom, at man ikke kunne handle ferdig. Kan anbefale å ikke vite hva det blir superspennende!!!!! Anonymous poster hash: 0b9ee...eda
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Hadde veldig skiftende følelse i løpet av svangerskapet. Så var like usikker helt til lille tittet frem kjempe gøy! Det er absolutt ikke noe problem å ikke vite det med tanke på klær osv. For man sparer mye penger på å vente med shopping til man vet akkurat hva man trenger. Når en går gravid så er det så lett å kjøpe både det ene og det andre. Og kanskje man faktisk aldri får brukt halvparten av det. Det er jo litt unødvendig man kan fint kjøpe litt nøytralt i de par minste str så man har bittelitt. Slikt som pysjer, bodyer og nøytrale sparkbukser. Jeg har ihvertfall syns det har vært gøy å handle når baby er født!! Husker at jeg ble så oppgitt over de som mente at det var et stort problem i planleggingen før baby kom, at man ikke kunne handle ferdig. Kan anbefale å ikke vite hva det blir superspennende!!!!! Anonymous poster hash: 0b9ee...eda åååh, takk for godt svar. Jeg tror jeg bestemte meg nå :-D Vi har jo to gutter fra før,og har mørkeblå vogn, men det kan jo en jente ha og. Eneste problemet er at jeg liker og hekle tepper til de, men man kan jo hekle når de er kommet ut og.. :-D Artig å vite om jeg får riktig på magefølelse da.. Anonymous poster hash: c25e1...276
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Med første var jeg bombesikker på at jeg ventet gutt fra testen lyste positiv Og det ble bekreftet på ultralyd! Med nummer to ville vi ikke vite...jeg var sikker på at det ble gutt igjen, men ut kom ei lita jente gitt Utrolig kjekt å vente med å vite kjønn til fødsel! anbefales, og man sparer MASSE penger, hihi. Kommer til å ikke vite om det blir et tredje barn. Anonymous poster hash: 045e2...c06
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Hadde veldig skiftende følelse i løpet av svangerskapet. Så var like usikker helt til lille tittet frem kjempe gøy! Det er absolutt ikke noe problem å ikke vite det med tanke på klær osv. For man sparer mye penger på å vente med shopping til man vet akkurat hva man trenger. Når en går gravid så er det så lett å kjøpe både det ene og det andre. Og kanskje man faktisk aldri får brukt halvparten av det. Det er jo litt unødvendig man kan fint kjøpe litt nøytralt i de par minste str så man har bittelitt. Slikt som pysjer, bodyer og nøytrale sparkbukser. Jeg har ihvertfall syns det har vært gøy å handle når baby er født!! Husker at jeg ble så oppgitt over de som mente at det var et stort problem i planleggingen før baby kom, at man ikke kunne handle ferdig. Kan anbefale å ikke vite hva det blir superspennende!!!!! Anonymous poster hash: 0b9ee...eda åååh, takk for godt svar. Jeg tror jeg bestemte meg nå :-D Vi har jo to gutter fra før,og har mørkeblå vogn, men det kan jo en jente ha og. Eneste problemet er at jeg liker og hekle tepper til de, men man kan jo hekle når de er kommet ut og.. :-D Artig å vite om jeg får riktig på magefølelse da.. Anonymous poster hash: c25e1...276 Bare hyggelig blå vogn til jente er jo nydelig! Like nydelig til begge kjønn du kan jo lage pledd og hekle blomster i jente eller gutte farger når baby er født Lykke til!! (Kjenner jeg gleder meg til neste svangerskap allerede. Vi kommer aldri til vite kjønn før fødsel. Der er vi veldig enige både jeg og mannen! Hehe :) Anonymous poster hash: 0b9ee...eda
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Hadde veldig skiftende følelse i løpet av svangerskapet. Så var like usikker helt til lille tittet frem kjempe gøy! Det er absolutt ikke noe problem å ikke vite det med tanke på klær osv. For man sparer mye penger på å vente med shopping til man vet akkurat hva man trenger. Når en går gravid så er det så lett å kjøpe både det ene og det andre. Og kanskje man faktisk aldri får brukt halvparten av det. Det er jo litt unødvendig man kan fint kjøpe litt nøytralt i de par minste str så man har bittelitt. Slikt som pysjer, bodyer og nøytrale sparkbukser. Jeg har ihvertfall syns det har vært gøy å handle når baby er født!! Husker at jeg ble så oppgitt over de som mente at det var et stort problem i planleggingen før baby kom, at man ikke kunne handle ferdig. Kan anbefale å ikke vite hva det blir superspennende!!!!! Anonymous poster hash: 0b9ee...eda åååh, takk for godt svar. Jeg tror jeg bestemte meg nå :-D Vi har jo to gutter fra før,og har mørkeblå vogn, men det kan jo en jente ha og. Eneste problemet er at jeg liker og hekle tepper til de, men man kan jo hekle når de er kommet ut og.. :-D Artig å vite om jeg får riktig på magefølelse da.. Anonymous poster hash: c25e1...276 Bare hyggelig blå vogn til jente er jo nydelig! Like nydelig til begge kjønn du kan jo lage pledd og hekle blomster i jente eller gutte farger når baby er født Lykke til!! (Kjenner jeg gleder meg til neste svangerskap allerede. Vi kommer aldri til vite kjønn før fødsel. Der er vi veldig enige både jeg og mannen! Hehe :) Anonymous poster hash: 0b9ee...eda Ja, kan jo det :-D hurra, så gøy :-) Og husker etter fødselen med guttene, så var jeg jo kjapt ute på butikk. Null problem å shoppe da... :-) så kan vi ønske oss gaver :-) Anonymous poster hash: c25e1...276
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Magefølelsen stemte med begge to Handlet nøytrale klær i forkant, og fikk mye kjønnsbestemt som gaver etterpå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Vi visste det ikke med noen av dem. Jeg hadde følelsen av jente første gang men sa det ikke til noen før mannen og jeg var på føden. Andre gang var jeg sikker på at det var en gutt bare noen få uker etter at testen var positiv. Da sa jeg det til alle. Hadde jo rett begge gangene. Det var mannen som fikk si hva det var når de hadde kommet ut. Kjempe stas!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Ville heller ikke vite. Syntes det var en del av spenningen. Første gang håpet jeg nok på jente, men trodde på gutt. Det var jente. Andre gang vingler jeg fram og tilbake mellom og tro det var gutt og jente. Var en gutt. Ikke noe problem med nøytrale klær i de minste størrelsene. Anonymous poster hash: 89bbb...062
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Vi har ikke visst kjønn på noen av barna før fødsel. For meg er det en del av spenningen:) jeg har ikke hatt noen magefølelse ila svangerskapene, men alle tre svangerskapene har vært like og jeg har tre av samme kjønn:) Anonymous poster hash: 73dd1...508
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Helt fram til siste uka før fødsel trodde jeg det var jente, men plutselig gikk det opp for meg at det måtte være en gutt. Så vi hadde guttenavnet klart på føden og ut kom gutten Anonymous poster hash: cd1b1...57d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Feil magefølelse begge gangene! Første gangen sikker på jente - var gutt, andre gangen overbevist om en gutt til - ut kom en jente.. kjønn spiller jo liten rolle.. jeg ville forbetede meg på å ta imot et lite menneske og visste ikke kjønnet.. første gang sa bf det, andre gang så jeg det etter noen minutter.. Anonymous poster hash: bed50...352
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #20 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har vist hva jeg skulle få alle 3 gangene.For meg har det vært viktig i tilfelle noe skulle skjedd og jeg ikke hadde visst hvem som bodde i magen min.Jeg snakket ofte med lille i magen og sunget for dem. Anonymous poster hash: 845ee...d27
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Første gangen trodde jeg det var gutt, og gutt ble det. Var en veldig stor del av fødselsopplevelsen å se kjønnet synes jeg, kommer aldri til å glemme det. "Det ble en gutt, se, det er en gutt, å for en fantastisk fin gutt" osv Andre gangen visste vi heller ikke. Da vinglet jeg veldig, tenkte at det hadde vært greit med en gutt til både med tanke på arving av klær og utstyr, men også at det hadde vært kjekt med en jente også så vi fikk en av hver. Siden jeg ikke hadde noen spesielle ønsker når det kom til kjønn kom det ikke noen spesiell følelse heller... Det ble en gutt igjen Anonymous poster hash: b116e...570
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Med førstemann trodde jeg det ble gutt, og det ble det. Med andremann trodde jeg at det var jente, men ut kom en gutt Magefølelsen trenger ikke stemme alltid. Anonymous poster hash: 35bca...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå