Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Noen her som jobber med det og vil si litt om det? Kan ikke lenger jobbe i yrket mitt pga en skade Og må tenke i andre baner. Var hos tannlegen idag, og hun spurte hvorfor jeg ikke søker jobb som tannlegesekretær, det er mange som søker tannlegesekretærer. Fikk meg til å tenke litt etter. Er jo ikke drømmeyrket mitt akkurat men et sted må jeg jo begynne. Tanker og råd? Anonymous poster hash: 2b62a...82e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Tannlegesekretær er et fint yrke, spesielt hvis man jobber privat. Mange tannleger i det private tar en del ekstra ferie i året som tannlegesekretærene også får på min jobb har sekretærene 10 uker ferie i året. Ellers går jobben ut på å sterilisere utstyr, rydde og sprite av mellom hver pasient, finne fram utstyr tannlegen trenger, bestille varer, ta telefonen osv. Må si de har det rimelig fint i forhold til mange andre yrkesgrupper. Anonymous poster hash: 8ca9a...7c4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 De søker tannlegesekretær her. Hvordan er lønna? Jobber i dag som sykepleier.. Anonymous poster hash: d06b6...8df
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Dytter på denne. Jeg lurer på det samme. Anonymous poster hash: 89726...323
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Er det ingen tannlegesekretærer her? Eller noen som kan si noe om yrket? Anonymous poster hash: 2b62a...82e
Turtelduen Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Har ikke jobber så lenge som det. Tok utdanningen for å ha noe å falle tilbake på. (Hvis mannen skulle dø og firma forsvinne😥) Og tok utdanningen midt mellom og under svangerskap. Men det er er ok yrke, som alle kortvarig utdanningsyrkene er 😉 Jeg er nå på vei til høyskole og sykepleier-jordmor. Så jeg har skiftet retning. Men har mulighet til lang utdanning selv om jeg begynner å bli eldre. Vil ha litt mer utfordring og elsker den delen. Tannhelsesekretær var veldig spennende da du kan få hva som helst av pasienter. Og tannlegen min og jeg hadde kjempe god kjemi! Du kan ende hos litt forskjelligt typer tannleger... Men nå de siste årene så har jeg bare erfart at de søker etter sekretærer med autorisasjon...
Turtelduen Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Lønna er jeg ikke så imponert over. Hadde 149,- i timen Mins jeg... Ei som jobbe 100% fikk utbetalt 15000-16000 for 6 år siden... Men hun hadde ikke full ansinitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå