Gå til innhold

Muslimske menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies mye rart om muslimske menn.

Og jeg vil bare ha sagt at INGEN er mer gentleman ovenfor en gravid kvinne enn nevnte menn.

Jeg bor i en storby og i ni av ti tilfeller der en mann gir meg setet deres på bussen, en hjelpende hånd med bæreposer eller annen hjelp så er han muslimsk.

Det gikk opp for meg i dag.

Vet ikke hva jeg vil med å si det? Kanskje drepe noen fordommer enkelte har.

Norske menn har noe å lære på dette området.

Anonymous poster hash: a4b29...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg vil bare ha sagt at INGEN er mer gentleman ovenfor en gravid kvinne enn nevnte menn.

Jeg bor i en storby og i ni av ti tilfeller der en mann gir meg setet deres på bussen, en hjelpende hånd med bæreposer eller annen hjelp så er han muslimsk.

Norske menn har noe å lære på dette området. Anonymous poster hash: a4b29...95c

Eller det at det finnes flere muslimske der du bor kanskje?

Anonymous poster hash: c3693...97c

Skrevet

Er ikke sikkert den er muslimske heller da. Mannen min er fra Midtøsten og han er kristen. Viktig å huske at det finnes mange millioner kristne i Midtøsten

Anonymous poster hash: 719a2...b6b

Skrevet

Norske menn har noe å lære på dette området. Anonymous poster hash: a4b29...95c

Eller det at det finnes flere muslimske der du bor kanskje?

Nei. De er i undertall på bussen til og fra jobb.

Vet ikke helt hva du vil frem til men. ;-)

Skrevet

Er ikke sikkert den er muslimske heller da. Mannen min er fra Midtøsten og han er kristen. Viktig å huske at det finnes mange millioner kristne i Midtøsten

Anonymous poster hash: 719a2...b6b

Når jeg sier muslimsk så mener jeg muslimsk. ;-)

Skrevet

Er ikke sikkert den er muslimske heller da. Mannen min er fra Midtøsten og han er kristen. Viktig å huske at det finnes mange millioner kristne i MidtøstenAnonymous poster hash: 719a2...b6b

Når jeg sier muslimsk så mener jeg muslimsk. ;-)Anonymous poster hash: a4b29...95c

Er det sånn at du spør hver mann som hjelper deg om de er muslimsk da? Du vet at hvite kan være muslimske også sant?

Skrevet

Er ikke sikkert den er muslimske heller da. Mannen min er fra Midtøsten og han er kristen. Viktig å huske at det finnes mange millioner kristne i MidtøstenAnonymous poster hash: 719a2...b6b

Når jeg sier muslimsk så mener jeg muslimsk. ;-)Anonymous poster hash: a4b29...95c
Er det sånn at du spør hver mann som hjelper deg om de er muslimsk da? Du vet at hvite kan være muslimske også sant?

Gud a meg.

Orker ikke diskutere dette med deg. ;-)

Jeg ville bare påpeke dette.

Finn noen andre plukke på jeg orker ikke slikt.

Skrevet

Er det sånn at du spør hver mann som hjelper deg om de er muslimsk da? Du vet at hvite kan være muslimske også sant? Anonymous poster hash: c3693...97c

Gud a meg.

Finn noen andre plukke på jeg orker ikke slikt. Anonymous poster hash: a4b29...95c

Så gi faen i og skriv sånn da, vist du ikke regna med at noen reagerte på det ;)

Anonymous poster hash: 12624...8fa

Skrevet

Er det sånn at du spør hver mann som hjelper deg om de er muslimsk da? Du vet at hvite kan være muslimske også sant? Anonymous poster hash: c3693...97c

Gud a meg.

Finn noen andre plukke på jeg orker ikke slikt. Anonymous poster hash: a4b29...95c

Det er ikke det at jeg absolutt vil diskutere det med deg, men når hun over her skriver at hun har en kristen mann (som ser muslimsk ut) som er fra Midtøsten, så skriver du at når du skriver muslimsk så mener du muslimsk! Derfor spør jeg deg hvordan du kan vite at de er muslimsk ut i fra utseende?

Forøvrig er det kjempe flott at du får hjelp på bussen av våre nye landsmenn :-)

Skrevet

Jeg har motsatt erfaring. Bodd i Oslo hele livet. Innvandrermenn som ser ut som de kommer fra Midtøsten eller lignende behandler meg ikke bra. Dessverre...

Anonymous poster hash: d2448...516

Skrevet

Enig! Har samme erfaringer selv fra diverse bussturer på 31 bussen vestover i Oslo :)

Anonymous poster hash: 5631f...860

Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring. Maken til selvsentrerte og innpåslitne menn skal man lete lenger etter! Herlig å bli objektifisert!

Anonymous poster hash: 08b53...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...