Gå til innhold

Jeg er ikke gjestfri :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har besøk av en gammel mann han kjenner fra før. I morgen tidlig skal han reise hjem med fly og mannen hadde lovet å svippe ham inn til flyplassen på vei til jobb. Nå skal plutselig mannen min begynne mye tidligere på jobb og han ville da at jeg skulle kjøre. Jeg hadde ikke mye lyst, for det innebar å vekke tre små mye tidligere enn vanlig for å sitte i rushtrafikk tur/ retur flyplassen. Det tar en halv time hver vei uten trafikk, kl 7.30 om morgenen aner jeg ikke. Så nå skal mannen kjøre ham kl 6.15 og jeg føler meg som verdens største egoist.

Tilbød meg å kjøre kl 7.30 eller litt før, men det var visst ok å kjøre tidlig. Jeg angrer på at jeg sa noe, skulle bare smilt, kjørt og holdt kjeft!

Anonymous poster hash: b6920...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næsj, ikke tenk på det. Vekke ungene for å kjøre i rushtrafikken hadde jeg ikke gjort for et voksent menneske som fint klarer å ta bussen eller bestille taxi. Og nå ordnet det seg jo uansett :)

Anonymous poster hash: acb9d...7ed
Skrevet

Hadde jeg vært gjest, hadde jeg brukt offentlig transport i et sånt tilfelle..

Anonymous poster hash: 86505...f46
Skrevet

Jeg hadde nok bedt mannen om det samme.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke du er vanskelig. Som gjest hadde jeg aldri latt deg vekke tre barn for å kjøre meg til flyplassen. Ikke om du hadde insistert engang.

Anonymous poster hash: 7f286...674

Skrevet

Det hadde jeg heller aldri orket å gjøre, og hadde heller ikke forventet at noen skulle gjøre det for meg! Det finnes offentlig transport.

Anonymous poster hash: b7775...9ee

Skrevet

Det var da ingenting! Jeg hater å ha overnattingsgjester. Sist bror min var en langhelg, orket jeg ikke snakke med han på 6mnd. hehe 

Til mitt "forsvar" bor jeg midt i skogen og liker å være for meg selv ;) 

Anonymous poster hash: a4d97...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...