Gå til innhold

Hjelp! Forslag til gave til 40 års bryllups dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldrer har 40 års bryllups dag på søndag, og jeg vil gi de en gave men aner ikke hva.

De er totalt ulike, han er handymann som koser seg i bua eller garasjen med alt av veerktøy og slike ting.

Mamma liker å lage ting, strikke, lage saft og slike typiske kvinneting.

Hotellopphold, spa og slike ting er ikke aktuelt for de vil ikke være på slike ferier sammen. Mamma drar på slikt og til utlandet med venner, og pappa tar med meg, min søstere og alle barnebarna på ferieturer. De liker ikke å være på ferie andre steder enn på hytta sammen.

Noe til hytta kan være noe, men aner ikke hva. Oppvaskmaskin og vaskemaskin ble kjøpt til noe rundt tall tidligere. Ny gressklipper satte jeg fra meg der i høst, så jeg tror igrunn ikke det er noe. Meg og min søster malte innvendig i fjor, maling var nemlig en gave fra pappa en bursdag men de fikk aldri ut fingeren, så da bare tok vi over og malte.

Så, noen som har noen idee? Vi har hytte, 30meter fra vannet. Stor tomt, store terssser, ikke så stor hytte, men helt passe selv om vi er veldig mange som er der.

Mulig en busk, eller frukttree kan være noe. Men hva tåler høststormer, og mulighet for å stå i saltvann en stund hver høst siden havet havet kommer opp i hagen innimellom. Vi har en fin gammel rosebusk, den overlever alt, men andre roserr vi har prøvd lik det vist ikke.

At de kan være så vanskelige!!

Anonymous poster hash: 50c3b...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...