Gå til innhold

Dere som bruker depend gellack. Har dere lest dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble allergisk mot gellack. Huden rundt neglene råtnet og mistet følelsen. Fikk enormt hardt skinn rundt hele neglen og det klødde mye. Og jeg lakket aldri på huden, slik som det advares mot i artikkelen. Jeg er ganske så stødig på hånden og dreven i å lakke neglene...

Utrolig kjedelig å ikke kunne bruke gellack, for jeg var fantastisk fornøyd med produktet! Neglene ble superfine, tykkere og enormt glansfulle.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Forbanna Depend dritt! Brukt gellack i 6 mnd, men  jeg er full av eksem på fingrene. Blemmer som blør, klør, væsker, hovner opp og flasser. Blodutredelser under neglen, og VONDT!

Lakkene er fine og holdbare, men hva hjelper det? Jeg kan å lakke ordentlig jeg også, faktisk jobbet med dette i mange år, men skjønner at det var god grunn til at merket ble tatt bort fra andre lands marked!

Flere som reagerer?



Anonymous poster hash: 999ac...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...