Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Min far er så gjerrig at han tar med ketchup, salt og pepper fra McDonalds... Er han på koldtbord spiser han KUN roastbeef, hummer e.l. han forsyner seg aldri av brød, salat etc. Skal kun fylle magen med dyrest mulig mat... Han forsyner seg alltid med haugevis av servietter på bensinstasjoner.. Da slipper han å bruke penger på tørkerull.. Dette er kun noen få eksempler.. Veldig flaut at han holder på sånn.. Men må jo bare le ;-) Anonymous poster hash: 545e0...fa1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Svigerinna mi som forlanger at jeg vaker kaker til hver anledning, uten å få noe for det. Og så tilbyr hun seg å bake tilbake, så gir hun meg regningen for det etterpå. I tillegg ber hun med datteren min på aktiviteter, men spanderer ikke på en pølse engang til 10kr. Sendte med datteren min 200kr forrige gang og da hadde hun betalt inngangen selv på 100kr og kjøpt en pølse til 10kr. Hvor de resterende 90kr er må gudene vite. Hun fikk også låne barneseng og babyklær hos meg, isteden for å gi det tilbake solgte hun det. Anonymous poster hash: a7d4f...6c3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Svigerinna mi som forlanger at jeg vaker kaker til hver anledning, uten å få noe for det. Og så tilbyr hun seg å bake tilbake, så gir hun meg regningen for det etterpå. I tillegg ber hun med datteren min på aktiviteter, men spanderer ikke på en pølse engang til 10kr. Sendte med datteren min 200kr forrige gang og da hadde hun betalt inngangen selv på 100kr og kjøpt en pølse til 10kr. Hvor de resterende 90kr er må gudene vite. Hun fikk også låne barneseng og babyklær hos meg, isteden for å gi det tilbake solgte hun det. Anonymous poster hash: a7d4f...6c3 Hadde nå ikke forventet at jeg måtte gitt tilbake klær. Kanskje sengen, hvis du tydelig sa hun kunne låne den. Anonymous poster hash: 94ddd...cb9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Min far. Han er sånn som ringer og gratulerer meg tre dager etter bursdagen min og sier: "gratulerer med overstått! Siden du allerede har hatt bursdag, er det jo ingen vits i at jeg kjøper deg gave". Barnebarnet hans får heller ikke bursdagsgaver. Han spiser aldri ute, og når han EN gang inviterte oss på middag, hadde han kjøpt én champignon til hver som tilbehør. Han krangler med alle på absolutt alle regninger og priser generelt, uansett om det koster 16 kr. Ironien er at han er stinn av penger (ikke bare pga gjerrighet). Anonymous poster hash: 26ad8...dbf
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Herlighet, så deilig det er å høre at jeg ikke er den eneste med en gnien far. Faren min tjener veldig godt. (årslønn på rundt 2 mill), og han er allikevel kjempe gjerrig... Vi drar aldri ut for å spise, siden det er for dyrt. De FÅ gangene (her snakker vi maks 1 gang i året) vi går ut for å spise er det på billige restauranter, som Mc Donalds.. Anonymous poster hash: 554c8...89a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Faren min har også over gjennomsnittet god økonomi... Kom på èn ting til.. Han trekker ikke ned når han har tisset, kun når han gjør nr. 2.... For å spare på vannet! Anonymous poster hash: 545e0...fa1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Faren min har også over gjennomsnittet god økonomi... Kom på èn ting til.. Han trekker ikke ned når han har tisset, kun når han gjør nr. 2.... For å spare på vannet! Anonymous poster hash: 545e0...fa1 Det kalde vannet som likevel er inkl. i leie/kommunale avgifter? Hjelpes. Anonymous poster hash: 86468...ef3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Svigerinna mi som forlanger at jeg vaker kaker til hver anledning, uten å få noe for det. Og så tilbyr hun seg å bake tilbake, så gir hun meg regningen for det etterpå. I tillegg ber hun med datteren min på aktiviteter, men spanderer ikke på en pølse engang til 10kr. Sendte med datteren min 200kr forrige gang og da hadde hun betalt inngangen selv på 100kr og kjøpt en pølse til 10kr. Hvor de resterende 90kr er må gudene vite. Hun fikk også låne barneseng og babyklær hos meg, isteden for å gi det tilbake solgte hun det. Anonymous poster hash: a7d4f...6c3 Hadde nå ikke forventet at jeg måtte gitt tilbake klær. Kanskje sengen, hvis du tydelig sa hun kunne låne den. Anonymous poster hash: 94ddd...cb9 Det er da en forskjell på å låne og å få?? Nå vet jeg jo ikke hva avtalen var dere imellom, men jeg hadde blitt både sint og lei meg hvis noen hadde gjort noe sånt med ting de hadde fått låne! Høres jo også ut som om svigerinnen din er i stand til mye rart... Anonymous poster hash: 6e51a...205
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Svigerinna mi som forlanger at jeg vaker kaker til hver anledning, uten å få noe for det. Og så tilbyr hun seg å bake tilbake, så gir hun meg regningen for det etterpå. I tillegg ber hun med datteren min på aktiviteter, men spanderer ikke på en pølse engang til 10kr. Sendte med datteren min 200kr forrige gang og da hadde hun betalt inngangen selv på 100kr og kjøpt en pølse til 10kr. Hvor de resterende 90kr er må gudene vite. Hun fikk også låne barneseng og babyklær hos meg, isteden for å gi det tilbake solgte hun det. Anonymous poster hash: a7d4f...6c3 Hadde nå ikke forventet at jeg måtte gitt tilbake klær. Kanskje sengen, hvis du tydelig sa hun kunne låne den. Anonymous poster hash: 94ddd...cb9 hun skriver jo klart og tydelig at hun har lånt de bort!!! Anonymous poster hash: 67109...1df
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Svigerinna mi som forlanger at jeg vaker kaker til hver anledning, uten å få noe for det. Og så tilbyr hun seg å bake tilbake, så gir hun meg regningen for det etterpå. I tillegg ber hun med datteren min på aktiviteter, men spanderer ikke på en pølse engang til 10kr. Sendte med datteren min 200kr forrige gang og da hadde hun betalt inngangen selv på 100kr og kjøpt en pølse til 10kr. Hvor de resterende 90kr er må gudene vite. Hun fikk også låne barneseng og babyklær hos meg, isteden for å gi det tilbake solgte hun det. Anonymous poster hash: a7d4f...6c3 Hadde nå ikke forventet at jeg måtte gitt tilbake klær. Kanskje sengen, hvis du tydelig sa hun kunne låne den. Anonymous poster hash: 94ddd...cb9 Så når du låner noe, tror du at det er ditt?.... Anonymous poster hash: 6154d...871
Siamese Hellhound Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Jeg kjente en gammel dame som satt på do og strikket om vinteren for å spare strøm i resten av huset. Da kunne hun sitte der i det minste rommet, mens resten av huset var mørkt og kaldt. Dessverre var hun ganske gjerrig på garnet også, så alt hun strikket til barn og barnebarn satt som pølseskinn og kunne ofte ikke brukes. Hun var rik som trollet i berget, hun også.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Jeg kjente en gammel dame som satt på do og strikket om vinteren for å spare strøm i resten av huset. Da kunne hun sitte der i det minste rommet, mens resten av huset var mørkt og kaldt. Dessverre var hun ganske gjerrig på garnet også, så alt hun strikket til barn og barnebarn satt som pølseskinn og kunne ofte ikke brukes. Hun var rik som trollet i berget, hun også. Hun dreit på doen, håper ikke det kom drit i garnet, det hadde vært klær som stinket da,hahaha ;-) Anonymous poster hash: 8bfb3...312
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Har en kompis med kallenavnet slanten, det sier det meste. Han henter slanter etter fest, tar med en pakke billigpølser til grillfest, tilbyr aldri bensinpenger og så videre. Anonymous poster hash: fe1aa...888
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Svigerinna mi som forlanger at jeg vaker kaker til hver anledning, uten å få noe for det. Og så tilbyr hun seg å bake tilbake, så gir hun meg regningen for det etterpå. I tillegg ber hun med datteren min på aktiviteter, men spanderer ikke på en pølse engang til 10kr. Sendte med datteren min 200kr forrige gang og da hadde hun betalt inngangen selv på 100kr og kjøpt en pølse til 10kr. Hvor de resterende 90kr er må gudene vite. Hun fikk også låne barneseng og babyklær hos meg, isteden for å gi det tilbake solgte hun det. Anonymous poster hash: a7d4f...6c3 Hadde nå ikke forventet at jeg måtte gitt tilbake klær. Kanskje sengen, hvis du tydelig sa hun kunne låne den. Anonymous poster hash: 94ddd...cb9 Så når du låner noe, tror du at det er ditt?.... Anonymous poster hash: 6154d...871 Har aldri hatt behov for å låne klær eller utstyr . Kjøper det jeg trenger. Og klær hadde jeg aldri lånt bort, da gir jeg det heller. Og hva de velger å gjøre med det bryr jeg meg fint lite om. Anonymous poster hash: 94ddd...cb9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Min far skulle ha bensin, bompenger og parkeringspenger da han kjørte meg til sykehuset.. Anonymous poster hash: dbe05...a32
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 To historier, men de er fra mine foreldre, men tar dem likevel. 1: mamma og pappa var på hyttetur med fire andre par. I spisskammerset hadde alle lagt maten sin. Sent på kvelden gikk min far inn og lette etter noe å spise, han fant sin mat og tok også 3-4 svisker som lå i en åpen pose. Greit, de var ikke hans men men...neste dag ble det mye rabalder da mannen i det ene paret var fly forbannet siden det manglet 4 svisker fra prosen hans. Han forlangte betaling for dem, han hadde nemlig talt antall svisker han hadde med seg....pappa betalte selvsagt, nok til å kjøpe 5 nye pakker svisker... Min mor satt barnevakt for et par. Paret hadde to unger. Hun ga dem kveldsmat, to skuver hver som var ferdig påsmurt. Den ene ungen ville ha mer mat, og min mor smurte en ekstra skive. Da foreldrene kom hjem ble moren fly forbannet fordi min mor hadde gitt ungen en ekstra skive! Det var ikke liv nemlig (dyrt osv). Min mor vurderte faktisk å melde dem til barnevernet... (Og nei, ungene var overhodet ikke overvektige, heller veldig slanke, om noen tror det var derfor senile fikk mer mat). Anonymous poster hash: 90c52...8f6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 To historier, men de er fra mine foreldre, men tar dem likevel. 1: mamma og pappa var på hyttetur med fire andre par. I spisskammerset hadde alle lagt maten sin. Sent på kvelden gikk min far inn og lette etter noe å spise, han fant sin mat og tok også 3-4 svisker som lå i en åpen pose. Greit, de var ikke hans men men...neste dag ble det mye rabalder da mannen i det ene paret var fly forbannet siden det manglet 4 svisker fra prosen hans. Han forlangte betaling for dem, han hadde nemlig talt antall svisker han hadde med seg....pappa betalte selvsagt, nok til å kjøpe 5 nye pakker svisker... Min mor satt barnevakt for et par. Paret hadde to unger. Hun ga dem kveldsmat, to skuver hver som var ferdig påsmurt. Den ene ungen ville ha mer mat, og min mor smurte en ekstra skive. Da foreldrene kom hjem ble moren fly forbannet fordi min mor hadde gitt ungen en ekstra skive! Det var ikke liv nemlig (dyrt osv). Min mor vurderte faktisk å melde dem til barnevernet... (Og nei, ungene var overhodet ikke overvektige, heller veldig slanke, om noen tror det var derfor senile fikk mer mat). Anonymous poster hash: 90c52...8f6 Haha mange skrivefeil her, beklager! iPhone!! Senile er selvsagt ikke ordet som skulle være der Anonymous poster hash: 90c52...8f6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 En bilmekaniker som rettet ut en bulk på bilen til samboeren for så å ta penger for jobben - ga rabatt vel og merke.. Anonymous poster hash: fc3aa...9a1
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 veit om en som kjøper badeskum flaske fra europris, sånn stor til under 20kr. har den i over et år! å vannet den ut når den halv full... eneste den personen vasker seg med... samme person vasker heller ikke arbeidstøyet sitt for det blir jo møkkete likavell.. uff , jeg kjenner ikke perrsonen men han jobbet med mannen min (de er snekkere)
Gjest Minnieropptatt Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 En bilmekaniker som rettet ut en bulk på bilen til samboeren for så å ta penger for jobben - ga rabatt vel og merke.. Anonymous poster hash: fc3aa...9a1 Hva er gjerrig ved å ta betalt for en jobb?
Gjest Minnieropptatt Skrevet 3. juli 2014 #21 Skrevet 3. juli 2014 En bilmekaniker som rettet ut en bulk på bilen til samboeren for så å ta penger for jobben - ga rabatt vel og merke.. Anonymous poster hash: fc3aa...9a1 Hva er gjerrig ved å ta betalt for en jobb? Ah, sin egen samboer?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #22 Skrevet 3. juli 2014 Han er 43 år å spiser ofte oppe hos foreldrene sine fordi det er gratis å spise der som han selv sier. Han kjenner bra med penger så er bare at han er gjerrig. Var på første date med en fyr fra nettet som likte meg veldig godt. Vi var ute på en billig pizzarestaurant å han tilbyr seg å betale. Jeg bestiller en Cola til maten å da spør han om jeg ikke heller kan ta vann,fordi det er gratis! Ble litt satt ut da gitt! Anonymous poster hash: a7559...9e6
me_87 Skrevet 3. juli 2014 #23 Skrevet 3. juli 2014 En bilmekaniker som rettet ut en bulk på bilen til samboeren for så å ta penger for jobben - ga rabatt vel og merke.. Anonymous poster hash: fc3aa...9a1 Hva er gjerrig ved å ta betalt for en jobb? Det er veldig spesielt å kreve betaling når det var for samboeren!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #24 Skrevet 3. juli 2014 En bilmekaniker som rettet ut en bulk på bilen til samboeren for så å ta penger for jobben - ga rabatt vel og merke..Anonymous poster hash: fc3aa...9a1 Hva er gjerrig ved å ta betalt for en jobb? Ah, sin egen samboer? Men med måten du skrev det på så kan det antydes at du mente din samboer,og ikke bilmekaninkerens ;-) Anonymous poster hash: 8bfb3...312
me_87 Skrevet 3. juli 2014 #25 Skrevet 3. juli 2014 Han han komme på besøk med micropopcorn som han har betalt 10 kr for,å sier at jeg kan få halvparten visst jeg betaler 5 kr! Litt spesielt hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå