Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Er alt for flink til å glemme meg også faller noen gloser ut når jeg slå meg, plages med noe eller rett og slett bare er litt overivrig når jeg forteller noe. Ikke så lurt når mini satt å knotet og plutselig hører man "åååå, fannn". Var riktignok rette settingen, men nei, ikke riktig ord. Eller når storesøster ikke fikk til å knyte skoene sine "han steiki i hælvete", fortsatt riktig setting, men off, feil ord. Må bli flinkere til dette med banning altså. Anonymous poster hash: 918ee...13d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Nei. Her går det i "fy fela", "fader" eller i verste fall "søren". Lærer ungene at selv om de hører stygge ord på skolen så trenger de ikke gjentas. Mulig jeg er gammeldags men jeg syns det er veldig usjarmerende med banning. Anonymous poster hash: b0859...ef6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Jeg banner aldri men mannen derimot!!! Har snakket og snakket til ingen nytte så det har jeg gitt opp. Snakket med barna om at pappa glemmer seg og banner og om de kunne hjelpe meg å være "politi" når pappa banner. Det har faktisk hjulpet bittelitt at barna sier "fy pappa du sa stygt ord", han blir ganske flau da. Anonymous poster hash: f4371...a39
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Jeg tok etter han i ylvis og roper for eksempel SOLSIKKE når jeg dunker tåen. Ellers er forferdelig til å bruke vanlige damenavn. Satan er for eksempel blir sara. Faen er blitt Frida. Litt morsomt når folk snur seg på gaten når jeg utbryter "Frida helger, nå glemte jeg nøkkelen" eller fy sara så teit den er. Anonymous poster hash: b2ca0...b3e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Jeg banner titt og ofte... Min eldste på 5 har aldri bannet av den grunn Anonymous poster hash: ed735...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Her går 4-åringen og sier Oi my God! Anonymous poster hash: c59f3...71a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Banner aldri. Blir jeg sur sier jeg ååååh!, åneiiii!, eller lignende. Er ikke kristen eller noe, og bannet en del da jeg var i tenårene, men så fant jeg ut at jeg ikke likte det og stoppet helt Anonymous poster hash: 5e053...1ae
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Banner aldri jeg. Heller ikke mannen. Ikke noe er så stygt som å høre noen bruke banneord i annenhver setning. Anonymous poster hash: c6b04...b9f
Fertila Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Ja, jeg glemmer meg innimellom. Dog er jeg flink til å rette på mannen min når han banner, for han banner alt for mye, altså mye mer enn meg. Jeg irettesetter også andre som jeg omgås, kolleger og lignende, og sier `hysj` om de banner. Det kommer som en refleks
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Ja jeg er håpløs på det området! Så 2 åringen forbinder banning med at jeg slår meg. Så hver gang jeg banner så ser han bort på meg å spør om mamma fikk aua Anonymous poster hash: 0a8c6...eee
MammantilNurket Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Med myk stemme og drømmende blikk sa jeg til Kjæresten: "Lurer på hva det første ordet til Nurket blir, jeg ... *sukk*" Kjæresten responderte umiddelbart og knusktørt: "Med deg som mor blir det vel enten fuck eller helvettttttte" Ikke bra Øver meg nå veldig på å ikke si fuck (med sammenbitte tenner så det blir "fk" - gjerne mange etterhverandre så det blir "fkfkfkfkfkfkfk") og helvetttttte. Endret 3. juli 2014 av MammantilNurket
BareMas Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Her går det mye i helledussen, men selvfølgelig glemmer jeg meg en og annen gang, og serverer storordene. Heldigvis har litjmor plukket opp helledussen og ikke det andre
Jentebror Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Det hender at jeg glemmer meg ja. Men er hvis jeg slår meg osv. Ikke i vanlig tale
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Det kommer noen glos her innimellom, men slik tror jeg det er hos mange og jeg tar det ikke tungt. Vi bannerr ikke mye, men slår vi oss kan det komme noen. Pokker bruker jeg litt, men syns igrunn ikke det er så ille. Ungene har ikke kommet med mange gloser, men hørte noen rare varianter når de gikk i barnehagen. Virka som ungene hadde opplæring i stygge gloser en stund. Men men, var gøy å si noen ganger så gav det seg. Anonymous poster hash: d7e6b...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå