Tro smo konosoro Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder å legge inn spørsmål her som det tar kortere tid å få svar på viss man googler det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Fordi at de få gangene jeg skriver her inne for å få svar på noe så har jeg googlet det først og ent opp med et helt påløst og ikke brukbart svar. Anonymous poster hash: ab14a...56f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 i 90% av tilfellene får man opp linker til denne siden, uanfaensett hva man googler. Anonymous poster hash: 91ad0...152
Tro smo konosoro Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2014 ja, men viss man googler "hva er største kjøpesenter i bergen" så får man et mer pålitelig svar enn her inne. I tillegg får man mye annen morsom informasjon om antall kvm, butikker og omsetning.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 i 90% av tilfellene får man opp linker til denne siden, uanfaensett hva man googler. Anonymous poster hash: 91ad0...152 Heldig du har vært da. Anonymous poster hash: ab14a...56f
catchbaby Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg spør her fordi folk ofte har forskjellige meninger, dermed forskjellige svar så kan jeg til slutt gjøre meg opp en mening selv. Her kan man også kommunisere og argumentere litt fram og tilbake. Det er ikke Google så god på. Men jeg bruker Google mye også jeg
Tro smo konosoro Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2014 Jeg mener ikke spørsmål som kan diskuteres, jeg mener spørsmål som har et fasitsvar.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Jeg mener ikke spørsmål som kan diskuteres, jeg mener spørsmål som har et fasitsvar. Jeg vet, sånn av typen "Hvilken uke er det?" "Når stenger butikkene på påskeaften?" Osv.. Har lurt på det samme:) Anonymous poster hash: b1df1...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå