Gå til innhold

Nei og nei! Bursdagskrise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemora mi fyller 80 år og i morgen er det selskap. Jeg har selvsagt glemt å kjøpe presang :o saken er den at her jeg bor er det ikke akkurat et kjempe utvalg av butikker. Dvs. Det er en matbutikk her. Er det noen som har forslag til ha jeg kan gjøre for å redde meg inn? Eller blir jeg nødt til å ta meg en stress bytur likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikker hun? Vet mange som har kjøpt garn til bestemødre ol. som har alt. :) Hadde jeg vært 80 år og fått garn i gave av barnebarnet mitt så hadde jeg blitt veldig glad. :) også varer det lenge.

Skrevet

En fin blomst holder jo lenge! Enten til stua eller en hun kan plante ut i hagen, og et fint kort, kanskje du kan dikte en sang? Eller lese et passende dikt som gave ;)

Anonymous poster hash: 71959...f70

Skrevet

Lag en kake:)

Anonymous poster hash: 6a83d...1e9

Skrevet

Få noen i familien til å handle for deg?

Anonymous poster hash: 9e796...7fe

Skrevet

Kolonial kasse med forbruksvarer :) favorittkaffe/te kamferdrops, god drikke, ost, sjokolade eller andre ting hun liker :) putt det i ei kurv eller liknende med sløyfe på.

Anonymous poster hash: 705b2...c95

Skrevet

Noe du kan printe ut? Konsertbillett, teaterbillett, gavekort på bokkilden el.

Skrevet

Kolonial kasse med forbruksvarer :) favorittkaffe/te kamferdrops, god drikke, ost, sjokolade eller andre ting hun liker :) putt det i ei kurv eller liknende med sløyfe på.

Anonymous poster hash: 705b2...c95

Enig i denne. En kasse med masse godis i. Kanskje noe og lese på, noen lys, god mat hun sjelden kjøper eller en krem hun liker

Anonymous poster hash: 7770e...c37

Skrevet

Tusen takk alle ;) saved my day :D nå er jeg inspirert og i morgen tidlig blir det shopping.

Skrevet

Leser hun ukeblader så kan du jo bestille et abonnement til henne. Bladkongen.no er en side jeg kan tipse deg om.

Anonymous poster hash: 2a45b...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...