Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Sånn helt seriøst, hva er avlastning? Er det når noen passer ungene mens du jobber med noe annet, eller er det når du bruker denne tiden på å slappe av? Her får jeg avlastning kun hvis jeg skal jobbe med noe annet. Når jeg er ferdig med jobben, da får jeg ungene rett i fanget. Anonymous poster hash: ab756...eca
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg mener avlasting er når du får tid til noe du ønsker å bruke tiden på, og det er ikke for at andre passer barna når en jobber. Anonymous poster hash: a7c1d...798
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Vi hadde noe som het avlasnings familie da vi var små, dette gjennom kommune og barnevern. Mamma var alene med oss, samtidig som hun var/er syk. Da hadde avlasning hver 3. helg. Dro til en flott eldre dame som tok oss med på masse morro. Båtturer, hytteturer og masse masse annet. Slik at mamma kunne bruke helgen på å lade seg opp til vi kom hjem. Vi var ikke noe mer krevende enn andre barn, men det var en poistiv ting for både oss og mamma. Barnevakt, barnehage og SFO er slike ting som brukes for at foreldrene skal få kommet seg på jobb. Anonymous poster hash: 47aa4...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå