Gå til innhold

Hva gi i avslutningsgave?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Klarer ikke tenke. Har ikke så god råd, men føler jeg må gi noe. Syns at både blomster, konfekt o.l blir litt kjedelig å upersonlig. Må liksom gi en felles gave da jeg ikke kan kjøpe så mange. Helst skulle jeg ha gitt noe litt personlig fra gutten, men han er overhode ikke interresert i å hverken tegne eller lage noe heller.

 

Må bare legge til at jeg er en person som liker å gi gaver som betyr noe for den som får det, å gi noe bare for å gi har jeg aldri gjort. Men nå er hodet tomt rett og slett. Litt sliten for tiden og har lite overskudd.

 

Må jo ikke gi noe jeg vet det, men så synes jeg det blir så kjipt å ikke gi også...

Endret av PLuttiPLoTT med tvillinger
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en god håndkrem? Det er jo supert!

Te

Et koselig kort

Kaffekopper kan man få billig (kan evt fylle de med sjokolade)

 

 

 

Anonymous poster hash: a83e5...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...