Sjokoladebanan Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Klarer ikke tenke. Har ikke så god råd, men føler jeg må gi noe. Syns at både blomster, konfekt o.l blir litt kjedelig å upersonlig. Må liksom gi en felles gave da jeg ikke kan kjøpe så mange. Helst skulle jeg ha gitt noe litt personlig fra gutten, men han er overhode ikke interresert i å hverken tegne eller lage noe heller. Må bare legge til at jeg er en person som liker å gi gaver som betyr noe for den som får det, å gi noe bare for å gi har jeg aldri gjort. Men nå er hodet tomt rett og slett. Litt sliten for tiden og har lite overskudd. Må jo ikke gi noe jeg vet det, men så synes jeg det blir så kjipt å ikke gi også... Endret 3. juli 2014 av PLuttiPLoTT med tvillinger
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Hva med en god håndkrem? Det er jo supert! Te Et koselig kort Kaffekopper kan man få billig (kan evt fylle de med sjokolade) Anonymous poster hash: a83e5...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå