Gå til innhold

Hvor ofte går din mann på do? (U/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: a03f1...ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Uinteressant. 

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det vet jeg da virkelig ikke! Ikke interesserer det meg, heller. 

Skrevet

Hæ? Har man kontroll på det? Vi jobber da, så vi er vekk fra hverandre 10 timer hver dag... hva han gjør da vet jeg ikke, og ikke bryr jeg meg nevneverdig heller.

Anonymous poster hash: e9d6b...589
Skrevet

Har dere ikke ferie da, sånn 5 uker i året?

Anonymous poster hash: a03f1...ab0

Skrevet

Virkelig? Er det det som opptar deg om dagen nå?

Noen burde seriøst komme seg litt ut!

Anonymous poster hash: 0197b...3bf

Skrevet

Han går når han må på do håper jeg...

Skrevet

Det kan jo hende at HI spør fordi hun for eksempel er bekymret for mannen? Hvis han går veldig mye på do, kan det jo tenkes at det feiler han noe uten at han helt har skjønt det selv? I alle fall bedre å la være å svare hvis man ikke har noe bedre å komme med enn ovenfraogned-svar, synes jeg.

Skrevet

Glemte å skrive ut et nytt avksryssningskjema for det, så denne uka har jeg rett og slett mista oversikten...

Anonymous poster hash: ba45f...8a1
Skrevet

Det vet jeg faktisk, fordi det irriterer meg like mye hver gang. 

Først når han kommer hjem fra jobb, sa sitter han i en time. Andre gangen er rett etter middag, sitter også en time. Tredje gangen insisterer han på å gå først på badet før vi skal legge oss, da også en time. 

Anonymous poster hash: 8338c...761
Skrevet

Det kan jo hende at HI spør fordi hun for eksempel er bekymret for mannen? Hvis han går veldig mye på do, kan det jo tenkes at det feiler han noe uten at han helt har skjønt det selv? I alle fall bedre å la være å svare hvis man ikke har noe bedre å komme med enn ovenfraogned-svar, synes jeg.

Da burde HI lagt til en setning som f.eks "jeg er bekymret for at mannen min går for ofte på do".

Anonymous poster hash: 215f3...89d

Skrevet (endret)

Det vet jeg faktisk, fordi det irriterer meg like mye hver gang. Først når han kommer hjem fra jobb, sa sitter han i en time. Andre gangen er rett etter middag, sitter også en time. Tredje gangen insisterer han på å gå først på badet før vi skal legge oss, da også en time. Anonymous poster hash: 8338c...761

Tre timer på do totalt i løpet av ettermiddag/kveld er veeeeldig mye. Prøver han å sluntre unna noe? Ville isåfall snakka med han om det..

Endret av catchbaby
Skrevet

Det vet jeg faktisk, fordi det irriterer meg like mye hver gang. 

Først når han kommer hjem fra jobb, sa sitter han i en time. Andre gangen er rett etter middag, sitter også en time. Tredje gangen insisterer han på å gå først på badet før vi skal legge oss, da også en time. 

Anonymous poster hash: 8338c...761

Ha, ha, han sover sikkert på do i stedet for å lage middag, rydde opp etter middag, leke med barna ...

Skrevet

Slutter aldri å bli overrasket over hvilke tema som tas opp her...

Skrevet

Her er det også tre kvarters innlosjering pr dag..

Anonymous poster hash: 8c1c5...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...