Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Det vet jeg da virkelig ikke! Ikke interesserer det meg, heller.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Hæ? Har man kontroll på det? Vi jobber da, så vi er vekk fra hverandre 10 timer hver dag... hva han gjør da vet jeg ikke, og ikke bryr jeg meg nevneverdig heller. Anonymous poster hash: e9d6b...589
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Har dere ikke ferie da, sånn 5 uker i året? Anonymous poster hash: a03f1...ab0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Virkelig? Er det det som opptar deg om dagen nå? Noen burde seriøst komme seg litt ut! Anonymous poster hash: 0197b...3bf
mamma_til_verdens_beste Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Han går når han må på do håper jeg...
Fandens Oldemor Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Det kan jo hende at HI spør fordi hun for eksempel er bekymret for mannen? Hvis han går veldig mye på do, kan det jo tenkes at det feiler han noe uten at han helt har skjønt det selv? I alle fall bedre å la være å svare hvis man ikke har noe bedre å komme med enn ovenfraogned-svar, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Glemte å skrive ut et nytt avksryssningskjema for det, så denne uka har jeg rett og slett mista oversikten... Anonymous poster hash: ba45f...8a1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Det vet jeg faktisk, fordi det irriterer meg like mye hver gang. Først når han kommer hjem fra jobb, sa sitter han i en time. Andre gangen er rett etter middag, sitter også en time. Tredje gangen insisterer han på å gå først på badet før vi skal legge oss, da også en time. Anonymous poster hash: 8338c...761
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Det kan jo hende at HI spør fordi hun for eksempel er bekymret for mannen? Hvis han går veldig mye på do, kan det jo tenkes at det feiler han noe uten at han helt har skjønt det selv? I alle fall bedre å la være å svare hvis man ikke har noe bedre å komme med enn ovenfraogned-svar, synes jeg. Da burde HI lagt til en setning som f.eks "jeg er bekymret for at mannen min går for ofte på do". Anonymous poster hash: 215f3...89d
catchbaby Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Det vet jeg faktisk, fordi det irriterer meg like mye hver gang. Først når han kommer hjem fra jobb, sa sitter han i en time. Andre gangen er rett etter middag, sitter også en time. Tredje gangen insisterer han på å gå først på badet før vi skal legge oss, da også en time. Anonymous poster hash: 8338c...761 Tre timer på do totalt i løpet av ettermiddag/kveld er veeeeldig mye. Prøver han å sluntre unna noe? Ville isåfall snakka med han om det.. Endret 3. juli 2014 av catchbaby
hysterika Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Det vet jeg faktisk, fordi det irriterer meg like mye hver gang. Først når han kommer hjem fra jobb, sa sitter han i en time. Andre gangen er rett etter middag, sitter også en time. Tredje gangen insisterer han på å gå først på badet før vi skal legge oss, da også en time. Anonymous poster hash: 8338c...761 Ha, ha, han sover sikkert på do i stedet for å lage middag, rydde opp etter middag, leke med barna ...
Pengetreet Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Slutter aldri å bli overrasket over hvilke tema som tas opp her...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Her er det også tre kvarters innlosjering pr dag.. Anonymous poster hash: 8c1c5...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå