moell5 Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Begynner på jobb kl 06.00, før den tid har jeg null matlyst. trenger tips til enkel mat, fordi jeg jobber i butikk og maten må spises mellom kundene (eller når det ikke er noen i butikken rettere sagt). Helst noe som metter lenge da jeg somregel ikke har pause før 12.00
Edelweis Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Egg metter lenge. Havregryn metter lenge. Proteiner metter lenge :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Havregryn ja, kikerter er også veldig mettende sorte bønner også. Anonymous poster hash: 1135d...9af
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Makrell i tomat. Anonymous poster hash: 50e4e...1d9
Fandens Oldemor Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Eggerøre med gressløk er godt og veldig mettende! Spesielt hvis du blander i noen skiver røkt laks og litt agurk. Lettvint å lage, også.
moell5 Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2014 Takk for svar! Jeg skulle helst ha spist havregrynsgrøt, for det er mettede og godt. Problemet er at jeg kan ikke sitte bak kassa og spise dette, har heller ikke mulighet til å gå til kjøkkenet for å lage det.
bIomstre Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Hm, kommer ikke på noen bedre forslag enn havregrøt, men hvorfor kan du ikke spise det bak kassa? Er vel i grunnen bedre enn brødmat som smuler? Selv er jeg avhengig av mine posjonsposer med havregrøt fra møllerens. Lag den ferdig i en stor termokopp hjemmefra!
bIomstre Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Eller hva med noe sånt?: http://mylittlekitchen-thea.blogspot.no/2012/06/frmuffins-med-banan.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå