Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Hva synes dere? Ellie fordi jeg synes det klinger bedre enn Ella, og fordi vi bor i utlandet nå. Mathilde blir isåfall oppkalling etter min brors søster som døde altfor tidlig. Passer det sammen? Anonymous poster hash: d8e53...617
Boulengerina Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Din brors søster? Ellers synes jeg det var et helt ok navn
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Din brors søster? Ellers synes jeg det var et helt ok navn Min manns søster skulle det stå gikk litt fort i svingene her Anonymous poster hash: d8e53...617
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Veldig fint. Farmor het Elly og jeg syntes det var så nydelig. Like fint å skrive det som Ellie. Vi kommer nok til å velge det selv om vi får jente noen gang. 3 gutter nå. Mathilde er også nydelig. Passer godt til Ellie. Vi kommer til å gå for Ellie Madeleine selv. Rett og slett fordi vi har et kort etternavn type Ås og Lie og da må vi ha litt fyldig mellomnavn. Anonymous poster hash: c8837...4d3
Elskerhøsten2014 Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 liker godt begge 2,men blir for tunge for meg sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå