Gå til innhold

X-svigermor / facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skilte meg for 8 år siden, men har fortsatt hele svigerfamilien min, eksmannen og hans nye kone som venner på fb. Greit å ha det, siden vi har barn sammen, så kan jeg få et innblikk i deres dager osv...

Uansett, i går kveld endret jeg mitt profilbilde. En av de som kommenterte var svigermor, som bare skrev et hjerte.

Jeg synes det er veldig koselig, men samtidig veldig rart og nesten litt ubehagelig. 

Hadde du reagert om din x-svigermor hadde gjort dette? Eller om din svigermor hadde kommentert dette til mannen din sin eks?

Eller om din manns x-svigermor hadde kommentert dette på bildet til mannen din?

Jeg er gift på nytt, bare for å ha nevnt det...

Anonymous poster hash: 011a8...1f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel glad i deg da ❤️️

Anonymous poster hash: 5cd61...14f

Skrevet

Syntes det var en fin gest av x-svigermor, men hadde jeg vært eksens nye kone, så hadde jeg følt et lite stikk ja :-(

Anonymous poster hash: a84b2...076

Skrevet

Jeg hadde syns det var hyggelig hvis jeg var deg, men ufattelig vondt hvis jeg var den nye svigerdatteren.

Anonymous poster hash: 30f69...bfe

Skrevet

Syntes det var en fin gest av x-svigermor, men hadde jeg vært eksens nye kone, så hadde jeg følt et lite stikk ja :-(

Lurer på om min nye mann synes det er rart, har ikke giddet spurt han.

Eksens nye kone får ofte kommenterer med hjerte av henne også har jeg sett, men det er heller mer naturlig.

HI

Skrevet

Min x-svigermor kommenterer alltid mine bilder på en hyggelig måte, noe jeg synes er koselig:)

vi har et godt forhold og hun sier hun ser på meg som datteren sin:)

Anonymous poster hash: 43ee2...008

Skrevet

Eksens nye kone får ofte kommenterer med hjerte av henne også har jeg sett, men det er heller mer naturlig.

HI

hvorfor det? Du er mor til hennes barnebarn og derfor en viktig person i hennes liv.

Skrevet

HI

hvorfor det? Du er mor til hennes barnebarn og derfor en viktig person i hennes liv.

Fordi jeg tenker at den nye kona (eller de har vært gift i noen år), er svigerdatteren hennes og også mor til hennes barnebarn.

Det kan ikke sammenlignes helt, men jeg hadde f.eks aldri skrevet det til min eksmann, selv om han er faren til mine barn. Til min nye mann derimot ;)

HI

Skrevet

Så koselig da. Hadde ikke blitt fornærmet om min svigermor hadde skrevet det på et bilde til en eks svigerdatter. Man kan da like mange personer.

Anonymous poster hash: b3a66...d23
Skrevet

Jeg tror heller ikke jeg hadde blitt fornærmet dersom min nye svigermor hadde skrevet det til min manns eks. Men jeg har et veldig godt forhold til henne og føler meg veldig trygg på henne.

Dere som hadde følt et stikk dersom deres hadde vært svigerdatteren; hvorfor tenker dere at dette hadde vært sårt?

HI

Skrevet

Så fint at du har et bra forhold til din eksmann og svigerfamilie. Ingenting ergo bedre enn det :)

Din eks-svigermor sier masse med det lille hjertet sitt - og det sier masse om henne som menneske.

Jeg har et godt forhold til min eksmann, men hans foreldre HATER meg. De har ikke snakket med meg siden det ble kjent at vi (jeg ville) skilles. Det er vondt! De er dypt religiøse og skilsmissen vår ødela familiens "gode navn og rykte".

Jeg tror det er best for alle parter, uavhengig av om man har barn eller ikke, at alle forholder seg hverandre på en god måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...