Gå til innhold

Lance Armstrong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en dokumentar om han igår på NrK. Ble bare så utrolig sjokker, visste han hadde dopet seg - men at det var gjennom så mange år, så mange løgner osv. Sjokka, mannen er jo riv ruskende gal.

Anonymous poster hash: 24968...4e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lance Armstrong er beviset på hvor galt det kan gå, når hjernen ikke henger med i takt med økt berømmelse.

Anonymous poster hash: 31a8c...65f

Skrevet

Han har jo også vært et slags ikon, siden han vant over kreften og etterpå vant touren gang på gang. Men alt var bare juks :( ble rimelig paff når jeg leste om det ja.

Skrevet

Kan se ut som han fikk kreft av all dopingen og.

HI

Anonymous poster hash: 24968...4e3
Skrevet

Hugsar eg faktisk trudde han var rein lenge, sjølv når Tyler Hamilton og dei andre buddy'ane hans vart avslørt.

Men bedre med overdreven tiltru enn overdreven mistenksomhet..

Skrevet

Det hele er så himla arrogant at jeg nesten ikke tror det er mulig!

Håper han ruineres økonomisk og får fengsel!

Anonymous poster hash: e9e6d...155

Skrevet

Jeg så også dokumentaren på NRK i går. Den mannen er fullstendig blottet for samvittighet! Selv etter å ha fått kreft, noe han kan ha fått pga all dopingen, så fortsatte han å dope seg ved comeback. Snakker om å være opphengt i berømmelse!

Anonymous poster hash: e7160...ee0

Skrevet

Syns han er en flott mann jeg, som har lagt seg flat for hele verden og bedt om unnskyldning. Så må vi jo tenke på all den fantastiske underholdningen han har gitt verden i alle disse årene, hva som om det var juks, de som ble imponert og motivert av han visste jo ikke det da. På det tidspunktet var han et fanatisk forbilde.

Anonymous poster hash: aef3f...934
Skrevet

Syns han er en flott mann jeg, som har lagt seg flat for hele verden og bedt om unnskyldning. Så må vi jo tenke på all den fantastiske underholdningen han har gitt verden i alle disse årene, hva som om det var juks, de som ble imponert og motivert av han visste jo ikke det da. På det tidspunktet var han et fanatisk forbilde.

Trekkes mellom å svare "Haha, godt forsøk" og "Hallo? Noen hjemme?!"

Anonymous poster hash: e9e6d...155

Skrevet

:tommelopp:

Skrevet

regner med at "fanatisk forbilde" var en skrivefeil men det stemte jo ganske godt da....

Skrevet

Han var en skurk

Anonymous poster hash: f9195...810

Skrevet

Helt utrolig at det er mulig.

jeg lurer på hva sheryl crow visste! har alltid likt henne.

Anonymous poster hash: 7ad44...8b6

Skrevet

Syns det er imponerende det han har gjort. Når jeg tok dop kunne jeg ikke finne sykkelen min engang... 

Anonymous poster hash: b941a...26d
Skrevet

Helt utrolig at det er mulig.

jeg lurer på hva sheryl crow visste! har alltid likt henne.

Anonymous poster hash: 7ad44...8b6

Cheryl Crow og Lance Armstrong hadde et raskt og overraskende brudd. Jeg tipper Sheryl fikk litt info hun ikke ønsket å assosieres med.

Anonymous poster hash: 11221...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...