Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Hver alder har sin sjarm tenker jeg, og vi koste oss masse de timene han var her. Men; herlighet det var godt å kun låne og levere han Nyter virkelig at mine er blitt såpass store. Ikke river de ned ting fra bordet, spiser ikke på ledniger, blomsterjord o.s.v. Går selv i trapper, kan sende de ut i hagen for å leke litt.....alene! Og de klarer fint å leke på rommet uten at jeg må saumfare for små lego figurer. Og ikke minst; ENDELIG sover de hele natten! Definitivt over tanken på flere småunger kjenner jeg Anonymous poster hash: cde6f...388
☆☆☆ Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Eg er der no, med ei på snart 8 mnd. Beste babyen i verda, men eg gler meg veldig til ho er større. Kan ikkje gå ut av rommet utan hyl og skrik, helst skal ho vere på fanget. Veit aldri når ho har tenkt å legge seg og kor lenge det går før ho våknar att. Skal bli så godt når jentene er litt eldre. Toåringen er i ein fin alder, til trpss for skikkelige trasanfall.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Eg er der no, med ei på snart 8 mnd. Beste babyen i verda, men eg gler meg veldig til ho er større. Kan ikkje gå ut av rommet utan hyl og skrik, helst skal ho vere på fanget. Veit aldri når ho har tenkt å legge seg og kor lenge det går før ho våknar att. Skal bli så godt når jentene er litt eldre. Toåringen er i ein fin alder, til trpss for skikkelige trasanfall. Yngste her er 4 år. Er selvsagt utfordringer, men tross alt enklere synes jeg. Har hatt 5 babyer, så har vel fått dosen min, hehe! HI Anonymous poster hash: cde6f...388
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Min er 1 år nå.... og noen ganger lurer jeg på hva jeg tenkte på, starte på nytt når mellomste var 6 år... Jaja. Det går over dette også
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Hver alder har sin sjarm tenker jeg, og vi koste oss masse de timene han var her. Men; herlighet det var godt å kun låne og levere han Nyter virkelig at mine er blitt såpass store. Ikke river de ned ting fra bordet, spiser ikke på ledniger, blomsterjord o.s.v. Går selv i trapper, kan sende de ut i hagen for å leke litt.....alene! Og de klarer fint å leke på rommet uten at jeg må saumfare for små lego figurer. Og ikke minst; ENDELIG sover de hele natten! Definitivt over tanken på flere småunger kjenner jeg Anonymous poster hash: cde6f...388 Når sønnen min var ett år så hadde han sovet hele natten uten oppvåkinger i flere månender. Så er ikke sånn at alle ettåringer ikke sover hele natten. Gutten min sov gjerne til halv ni om morgenen når han var på den alderen Anonymous poster hash: 6f43d...0bf
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Hver alder har sin sjarm tenker jeg, og vi koste oss masse de timene han var her. Men; herlighet det var godt å kun låne og levere han Nyter virkelig at mine er blitt såpass store. Ikke river de ned ting fra bordet, spiser ikke på ledniger, blomsterjord o.s.v. Går selv i trapper, kan sende de ut i hagen for å leke litt.....alene! Og de klarer fint å leke på rommet uten at jeg må saumfare for små lego figurer. Og ikke minst; ENDELIG sover de hele natten! Definitivt over tanken på flere småunger kjenner jeg Anonymous poster hash: cde6f...388 Når sønnen min var ett år så hadde han sovet hele natten uten oppvåkinger i flere månender. Så er ikke sånn at alle ettåringer ikke sover hele natten. Gutten min sov gjerne til halv ni om morgenen når han var på den alderen Anonymous poster hash: 6f43d...0bf Joda, fullstendig klar over at mange små sover godt, men de står uansett ikke opp alene Anonymous poster hash: cde6f...388
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Ja, det er mye mas, har en ettåring selv. De kan heller ikke kommunisere særlig, så det er mye hyl og skrik... Og testing av grenser.. Anonymous poster hash: a954c...fac
Monajenten Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Har også en ettåring og syns det er herlig Klart det er krevende men også utrolig kjekt å se utviklingen så tydelig. Han lærer noe nytt hver dag, blir overlykkelig og får latterkrampe av noe så lite som en paprikabit, og han er rett og slett en solstråle De to eldste er 7 og 10, og de forguder minstemann, hjelper villig til med det meste, koser og klemmer og er bare helt herlig med ham Klart det er lettere når de er større, men jeg er ihvertfall veldig takknemlig som får være med på denne reisen enda en gang Men har du fem stykker så forstår jeg veldig godt at du har fått din dose
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Har også en ettåring og syns det er herlig Klart det er krevende men også utrolig kjekt å se utviklingen så tydelig. Han lærer noe nytt hver dag, blir overlykkelig og får latterkrampe av noe så lite som en paprikabit, og han er rett og slett en solstråle De to eldste er 7 og 10, og de forguder minstemann, hjelper villig til med det meste, koser og klemmer og er bare helt herlig med ham Klart det er lettere når de er større, men jeg er ihvertfall veldig takknemlig som får være med på denne reisen enda en gang Men har du fem stykker så forstår jeg veldig godt at du har fått din dose Ja, jeg elsket det da ungene mine var små. Virkelig koste meg, men føler absolutt at den epoken er over nå. Elsker at de er blir mer og mer selvstendige. Samtidig får jeg og mannen mer overskudd og det gagner absolutt forholdet vårt Anonymous poster hash: cde6f...388
Monajenten Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Har også en ettåring og syns det er herlig Klart det er krevende men også utrolig kjekt å se utviklingen så tydelig. Han lærer noe nytt hver dag, blir overlykkelig og får latterkrampe av noe så lite som en paprikabit, og han er rett og slett en solstråle De to eldste er 7 og 10, og de forguder minstemann, hjelper villig til med det meste, koser og klemmer og er bare helt herlig med ham Klart det er lettere når de er større, men jeg er ihvertfall veldig takknemlig som får være med på denne reisen enda en gang Men har du fem stykker så forstår jeg veldig godt at du har fått din dose Ja, jeg elsket det da ungene mine var små. Virkelig koste meg, men føler absolutt at den epoken er over nå. Elsker at de er blir mer og mer selvstendige. Samtidig får jeg og mannen mer overskudd og det gagner absolutt forholdet vårt Anonymous poster hash: cde6f...388 Ja jeg tenker også at det alltid vil være annerledes når man passer andres barn. Man er på en måte tilpasset sine egne barns alder, og bare det er jo egentlig ganske fantastisk
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Haha. Gruer meg til jeg er i den perioden. Må passe på ALT. Det er veldig greit når de vet at jord ikke er godt og lar være å spise det. Anonymous poster hash: 7dfa9...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå