Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Barnesykler, litt større leker (-dukkehus, vogner, radiostyrt bil, leketraktor, bil-seng, møbler for barn) osv, hva gjør dere med det når barna har vokst fra de? Mye av tingene er gaver fra familien, og jeg føler meg så utrolig kjip når jeg vil bli kvitt tingene. Akkurat nå står noe av det å bare støver ned på barnerommet, mens annet står i garasjen. Er det noe jeg burde ta vare på? Jeg vurderer å selge de største tingene og gi bort de minste. Pengene er selvsagt barnas. Anonymous poster hash: 7a444...059
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Barna er ofte ivrige på å selge slike ting selv. Da får de litt penger som kan gå til nye ting de trenger eller har lyst på. Noen få ting kan det være greit å ta vare på, men ikke så mye. Vi selger imidlertid ingenting før barna selv synes det er greit. En del ting er de glade i og ønsker å ha, selv om de ikke bruker dem så ofte. Anonymous poster hash: c64e0...9c8
me_87 Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Enten så selger jeg de ellers så sparer jeg de til nestemann.
Tjofsen Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Sparer til en eventuell nestemann. Etter det tar jeg vare på det hvis søsteren min får barn. Ellers kommer jeg til å ta vare på alt av kvalitetsleker og det tøyet som er brukbart. Moro for datteren min å ha når hun selv blir voksen. Foreldrene mine hadde spart på alt av ting bortsett fra vognene. Bruker utstyret når jeg er på besøk der. Veldig koselig å se datteren min ligge i min gamle seng og sitte i min gamle spisestol.
Von Hertelhofen Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Jeg selger med god samvittighet, med mindre noen slektninger arver noe, de får det selvfølgelig gratis.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har spart på det meste til nestemann, og det er jeg glad for. Har spart masse på det Men nå VET jeg at jeg ikke skal ha flere barn, så jeg hører med mine søstre og venninner om de vil ha noe til evnt nye barn. Resten blir solgt eller gitt bort. Sparer kun på ting som er ekstra spesielt for meg eller ungene. Man kan nesten ikke spare på alt. Det vil hope seg opp i bøtter og spann og jeg har ihvertfall ikke plass til å spare på alt etter mine fire barn Anonymous poster hash: 1572b...678
☆☆☆ Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Tenker å gi bort når ungane ikkje lenger vil ha, evt lagre det finaste på loftet til kommandw generasjonar.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Jeg selger uten blygsel. Nå skal det sies at pengene settes inn på barnas sparekonti. Anonymous poster hash: b4c70...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå