Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Vi har en sønn på 1,5 år og ønsker oss nå ett barn til. Da jeg ble gravid forrige gang tok det nesten 2 år. Har veldig uregelmessige og lange sykluserer så er veldig vanskelig å finne ut når jeg har eggløsning. Nå er jeg redd for at jeg ikke kan få nr to.. Som sagt lange,uregelmessige sykluser. Har ikke klart å påvise eggløsning ved bruk av billigstrimler. Har kjøpt clearblue fertelitetsmonitor som jeg tenkte å begynne med neste pp. Så ja..lurer på, noen som har erfaring med noe lignende? Noen som har ett barn men ikke kan få flere? Anonymous poster hash: 1405e...57c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg tror ikke det er håpløst så lenge dere klarte å få nr. 1! Vi brukte lang tid på første mens med andre mann så kom den nesten før vi hadde begynt å prøve ordentlig Nå er jo alle forskjellige, og det er mange faktorer som spiller inn i forhold til feks sykdommer og alder osv. Men prøv å slapp av og ikke tenk så mye på EL tester og sånt. Plutselig sitter den jeg tror at for mye fokus og anspenthet ødelegger for mange. Anonymous poster hash: a2a39...37b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Kan du ikke få hjelp av en fertilitetslege? Bruke Pergotime de mnd dere vil prøve så du vet du får EL. Det hjalp her. har to nydelige barn med hjelp av dobbel pergotime. Tok 4 og 5 mnd. Anonymous poster hash: ebe7c...598
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Nå brukte ikke vi lang tid med nr 1, men med nr 2 bli vi gravid med kondom på Desverre holdt ikke det til fødsel, nr 3 kom like raskt som de andre Anonymous poster hash: 0c639...227
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Brukte laaaang tid med nr 1, mens nr 2 kom straks etterpå. Rakk ikke å tenke på prøving en gang:-) Anonymous poster hash: 5c349...15b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Også lange og uregelmessige sykluser, men tok bare to måneder (dvs en pp for meg) med første graviditet (som endte i sa) og samme med førstemann. Med nr 2 tok det tre år... men det gikk. Anonymous poster hash: 86104...421
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har lange og uregelmessige sykluser. Førstemann klaffet på første forsøk. Det var ren flaks, for jeg kunne særdeles lite om eggløsning og slik da. Andremann brukte vi i underkant av et år på og måtte ty til pergotime. Nå har vi to søte små! Har erfaring med en venninne som brukte 2 år på nr 1. Andremann kom på første forsøk! Hun hadde de samme utfordringer med uregelmessig mens. Anonymous poster hash: e91c1...477
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Vi brukte ett år på 1.mann. Nr 2 satt før vi tenkte på å prøve. Hadde bare ubeskyttet sex og lot det stå til. To år mellom barna. Hvis det er ok å bli gravid igjen , ha ubeskyttet sex og kos dere. Anonymous poster hash: d8e90...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå