Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 http://anjasfitnessfigth.blogg.no/ Snakk om å "snakke" på seg sykdommer, gitt! Virker som en paranoid og oppmerksomhets-søkende dame. Også trener hun SÅ mye og spiser SÅ "sunt", også er hun ikke mindre enn det der?! Merkelig. Sist men ikke minst, hva skjer med lag på lag på lag med klær?! Uff... Anonymous poster hash: bcf84...a22
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg leste ingenting, ble skremt av noen helt forjævlige øyenbryn! Anonymous poster hash: c12a6...18f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Blir dere aldri lei av å hakke på andre? Anonymous poster hash: 0ffd2...9ee
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Helt enig!! Fitness dame liksom, ser jo ikke ut! Legger ut bastante meninger om det ene og andre og virker som hun ikke har selvinnsikt i det hele tatt. Anonymous poster hash: bc4ea...3a5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Dere er virkelig usle. Anonymous poster hash: 9ee7c...ffa
Nodisc Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Tenkte først "oisann" for øyenbryna, men sånn seriøst så syns eg ho er kjempeflink og har jo gått masse ned i vekt! kan godt hende bloggen motiverer, og det er jo berre supert! No las ikkje eg noke, men uansett sjukdom så gjør ho en bra jobb tommel opp
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Klikker meg av prinsipp ikke inn på sider som har skrivefeil allerede i adressen. Anonymous poster hash: feb2c...060
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Bortsett fra at det står "figth" i stedet for "fight" synes jeg dette var en helt ok blogg. Selvsagt kan hun blogge om trening selv om hun ikke er sylfide og supertrent. Dessuten gir hennes tidligere spiseforstyrrelser et annet blikk på saken. Anonymous poster hash: 08bf7...cd3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Kjenner jeg fikk forbrent noen kcal på de øyenbrynene og for trange lag på lag singlettene. Anonymous poster hash: c0e5f...59c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Fantastisk flink, og kjempeflott at hun er kvitt spiseforstyrrelsene. Godt jobba! Meeeen, jeg får spasmer av skrivefeilen i bloggnavnet og ikke minst øyenbryna hennes. Utover det, flink og flott jente. Anonymous poster hash: 85d38...36b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Uten å rakke ned på noen som helst, synes jeg det på generelt grunnlag det er trist når folk legger ut hele livet sitt og helsehistoria si på en åpen blogg. Enkelte mangler dessverre filter og forstår ikke at det kan slå veldig uheldig tilbake på dem selv. Anonymous poster hash: 5912c...033
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Leste ikke noe av det hun hadde skrevet på bloggen, men unnskyld meg;hohoho, de øyenbrynene da ;-) Anonymous poster hash: 66232...168
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Må si at jeg synes det er befriende at noen har en slik blogg uten å være topptrent med fettprosent på tre og blodårer som tyter frem (som forøvrig er noe av det styggeste jeg vet). Hun skal ha for guts og selvtillit, det er bra! Men synd med de øyenbrynene, de får en ellers flott dame til å se ut som en klovn. Anonymous poster hash: 4a303...76e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Enig at det er kjempe flott at mennesker som er overvektige også blogger om fiitness! Det er ikke kun de topptrente som har retten til dette! Anonymous poster hash: 66232...168
Pengetreet Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Hvorfor kan man ikke skrive fitnessblogg hvis man ikke er tynn?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Synst hun er kjempe flink dom har tatt av over 40kg. Ser bare Kristine fjellestad jenta, ho tok snar vegen... Så stå på 👍👍👍👍👍 Anonymous poster hash: 948ee...4e3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Syns hun er utrolig bastant i sine meninger, som ikke ser ut til å funke i det heletatt spør du meg.. Hun er skikkelig bedreviter, men det virker som om hun ikke har peiling. Også virker det som om hun setter diagnoser på seg selv. "angst, ocd, spiseforstyrrelser, bulimi, ms. Ja you name it! Også skriver hun opp og ned i mente om folk som bruker tidsklemma som "grunn" til å ikke trene- mens denne dama har såvidt jobbet i sitt liv! Lever på nav, og det har hun gjort til evig tid. Jobber pittelitt imellom bare. Så sender hun ungene i bhg hver dag, og har hele formiddagen for seg selv. Da hadde jeg også hatt god tid til å trene.. Just saying. Anonymous poster hash: bcf84...a22
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Fy fader, hva har hun gjort med de øyebryna????? Hun ser jo ut som ei fin jente ellers, men de ødela jo alt!! Anonymous poster hash: 548ed...2a7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Temmelig spesielt å legge ut et innlegg "hvordan trene seg til flat mage" og så poste bilde av sin egen dvaske hengemage. Beklager, men jenta er jo langt fra trent. Anonymous poster hash: f36da...f39
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Temmelig spesielt å legge ut et innlegg "hvordan trene seg til flat mage" og så poste bilde av sin egen dvaske hengemage. Beklager, men jenta er jo langt fra trent. Anonymous poster hash: f36da...f39 Jovisst er hun trent, det er lett å se. Man kan ha sterke muskler selv om man har litt isolasjon utenpå. Og "dvask hengemage" var å ta hardt i, hun har vel en helt vanlig, småslapp mage slik mange får etter svangerskap og vektnedgang. Supert at noen tør å vise frem en slik kropp også, og attpåtil være stolt av den! Anonymous poster hash: 4a303...76e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #21 Skrevet 3. juli 2014 Mulig hun er trent under "alt".. Men hadde hun fokusert på kondisjonstrening en velding og virkelig kvitta seg med overvekt, og heller begynt med vekter da, så hadde hun kommet myyyye lengre! Anonymous poster hash: bcf84...a22
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #22 Skrevet 3. juli 2014 Scary Brows Anonymous poster hash: dd687...840
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #23 Skrevet 3. juli 2014 Rød øye korrigering er noe hun virkelig burde bruke på bildene sine. Ellers tenker jeg at det kanskje er lurt og ha litt kritisk blikk på bildene man legger ut. Jeg regner jo ikke med meningen med bildene er at folk skal le av de Anonymous poster hash: 67b7c...5b5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #24 Skrevet 3. juli 2014 Rød øye korrigering er noe hun virkelig burde bruke på bildene sine. Ellers tenker jeg at det kanskje er lurt og ha litt kritisk blikk på bildene man legger ut. Jeg regner jo ikke med meningen med bildene er at folk skal le av de Anonymous poster hash: 67b7c...5b5 Hvorfor ler du av bildene? Anonymous poster hash: bcf84...a22
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #25 Skrevet 3. juli 2014 Rød øye korrigering er noe hun virkelig burde bruke på bildene sine. Ellers tenker jeg at det kanskje er lurt og ha litt kritisk blikk på bildene man legger ut. Jeg regner jo ikke med meningen med bildene er at folk skal le av de Anonymous poster hash: 67b7c...5b5 Hvorfor ler du av bildene? Anonymous poster hash: bcf84...a22 Sa ikke at jeg ler av bildene. Men ut i fra hva folk kommenterer, så er jo ikke det vanskelig og skjønne at andre gjør det. Derfor jeg synes det kan være lurt og være litt kritisk til hva man legger ut Anonymous poster hash: 67b7c...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå