Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 det vises lite på vekta Spiser kun grønnsaker oppskåret med dipp laget av kesam på lørdagskveldene og oppskåret frukt og har gjort dette nå i 3 måneder og kun gått ned 2,3 kilo, burde det ikke vært mer? Trener gjør jeg også. Skal sies at jeg drikker en god del pepsi max, kan det være årsaken? I så fall er det slutt på dette også snarest. Anonymous poster hash: 65078...e9c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Kutt ned på mengden pepsi, minsk også mengden på stivelse (bytt feks poteten ut med søtpotet og riv blomkål istedenfor ris). Ikke tell kalorier, ikke vei - men mål deg. Anonymous poster hash: bf215...534
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Er slutta.....?? HAR slutta... Lær deg litt norsk grammatikk. Kanskje du forbrenner litt flere kalorier da? Anonymous poster hash: b1f58...b81
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Er slutta.....?? HAR slutta... Lær deg litt norsk grammatikk. Kanskje du forbrenner litt flere kalorier da? Anonymous poster hash: b1f58...b81 Hah. Det stemmer nok ikke. For norsklæreren min var svær som en flodhest. Hun burde jo vært en sylfide om det du sa stemte Anonymous poster hash: 2adc1...caf
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Er slutta.....?? HAR slutta... Lær deg litt norsk grammatikk. Kanskje du forbrenner litt flere kalorier da? Anonymous poster hash: b1f58...b81 Hah. Det stemmer nok ikke. For norsklæreren min var svær som en flodhest. Hun burde jo vært en sylfide om det du sa stemte Anonymous poster hash: 2adc1...caf Lær deg grammatikk uansett. Rart du ikke hører det selv.. Anonymous poster hash: b1f58...b81
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Er slutta.....?? HAR slutta... Lær deg litt norsk grammatikk. Kanskje du forbrenner litt flere kalorier da? Anonymous poster hash: b1f58...b81 Hah. Det stemmer nok ikke. For norsklæreren min var svær som en flodhest. Hun burde jo vært en sylfide om det du sa stemte Anonymous poster hash: 2adc1...caf Lær deg grammatikk uansett. Rart du ikke hører det selv.. Anonymous poster hash: b1f58...b81 Åhh, vær så snill da!!! Drit nå i skrivefeil. Er så lei de som hele tiden må påpeke skrivefeiler og andre feil. Anonymous poster hash: 63d9e...787
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Hva trener du? Om det er styrke er det normalt med vektoppgang i første fase 👍 Anonymous poster hash: 9d28a...376
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Jeg synes det er litt rart at du ikke går ned mer, HI. Jeg har gjort det slik tidligere og tatt av mye; null snop, ordentlig mat og trening. Jeg kan ikke helt se hva du gjør feil. Pepsien er jo ikke supersunn, men hver sin last.. Spiser du for mye, kanskje? For store porsjoner? Du får meg til å grue meg, for jeg står på tampen til slanking selv og gruer meg hvis det skal være mye vanskeligere enn sist! Kanskje det er fordi vi/jeg er eldre?? Anonymous poster hash: 66c74...01d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Hva trener du? Om det er styrke er det normalt med vektoppgang i første fase 👍 Anonymous poster hash: 9d28a...376 Å, hvorfor det? Anonymous poster hash: 66c74...01d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Sier seg selv at det ikke akkurat er kjempelurt å hive i seg pepsi max når man vil, så før du sutrer bør du kutte det. Anonymous poster hash: 4b4bf...547
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Hva trener du? Om det er styrke er det normalt med vektoppgang i første fase Anonymous poster hash: 9d28a...376 Å, hvorfor det? Anonymous poster hash: 66c74...01d Herregud, har du gått på skole? Muskler veier mer enn fett, derfor. Anonymous poster hash: 4b4bf...547
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Sjekk ut boka til Berit Nordstrand: 12 uker til en smalere midje... Første uka skal man kutte ut alt vanlig sukker, men de neste 12 ukene er det flere tips (en ny ting å gjøre hver uke) for å gå ned i vekt, spesielt vekten som ligger rundt midjen (dette kommer mye av sukkeret). Det står alt fra hvor ofte man bør spise til hvor mye (spis deg ikke stappmett, men spis deg "ikke sulten").. funker helt supert for meg. Gått ned ca en kilo per uke. Nå kommer jo det an på hvor stor du er i utgangspunktet også da. Jeg hadde en bmi på 26 ved start Anonymous poster hash: d94db...002
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Hva trener du? Om det er styrke er det normalt med vektoppgang i første fase Anonymous poster hash: 9d28a...376 Å, hvorfor det? Anonymous poster hash: 66c74...01d Herregud, har du gått på skole? Muskler veier mer enn fett, derfor. Anonymous poster hash: 4b4bf...547 Du skriver "i første fase". Du klarer aldri i verden å få fett til å bli muskler i første fase! Så nei, den vektoppgangen du snakker om kan helt umulig skyldes at muskler veier mer enn fett. Never mind, du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Anonymous poster hash: 66c74...01d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Det er vel ikke mange kaloriene i lettbrus, men har hørt at lettbrus gjør deg mer sulten, så om man drikker dette ved sidenav måtidet vil du ikke kjennes mett like fort som om du hadde drukket hva som helst annet som ikke er kunstig søtning i. Bare en tanke. Det er forsket en del på dette Anonymous poster hash: d94db...002
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Mannen min kutta ut det samme, og han gikk ned 6 kilo på 4 mnd. Trente ikke spesielt, og var ikke overvektig fra før.... tålmodighet kanskje? Eller mer trening:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå