Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 ...som handler om meg og som ikke er særlig hyggelig. Selv mener jeg at historien lagt ut her er alterert og ikke helt slik jeg oppfattet den. Helt merkelig å lese. Jeg tenkte at denne personen sikkert var medlem her, men det var ikke særlig artig å lese om en detaljert historie om jeg selv. Jeg er utenfor en hver tvil sikker på at denne damen skriver om meg. Kjipe greier. Ringer nok ikke henne igjen. Anonymous poster hash: 79a06...10f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Så kjedelig.. hva handlet det om da? Anonymous poster hash: 15e14...6c2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 javel.. Hvorfor skriver du dette? Anonymous poster hash: ba2e7...3cb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Det gjorde jeg også for noen uker siden. Den handlet ikke om meg, men en god venninne. Ble litt sur stemning av det ja. Anonymous poster hash: feade...11e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Nå ble jeg nysgjerrig! Hvilken tråd var det?? Si det, a??!! Pliiiiiiiiiis! Anonymous poster hash: e59f7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Sikkert den mensentråden Anonymous poster hash: fb2ea...716
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Kjip gjest-tråden... 😱 Anonymous poster hash: 663ad...e68
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Kanskje du er en av de som hadde godt av å lese en historie om hvordan du blir oppfattet av omverdenen? Siden du kjente igjen historien så må jo en del av den stemme. Anonymous poster hash: e9e41...286
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Vel, hvordan en siuasjon oppfattes ER jo subjektiv. Og den versjonen som da er skrevet om, ble åpenbart oppfattet på denne måten av hun som skrev om den. Lite du får gjort med det. Anonymous poster hash: 62ede...490
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Har kjent igjen en historie selv. Sterkt tilpasset den som skrev. Forstår ikke folk som deler SÅ spesielle ting at de kan identifiseres. Den historien jeg så sendte jeg til BF. Hun skjønte ikke selv hun gikk i fella. Selvsagt kan det ikke bevises det er henne men hun dreit seg skikkelig ut. Anonymous poster hash: 750bb...dd6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Har kjent igjen en historie selv. Sterkt tilpasset den som skrev. Forstår ikke folk som deler SÅ spesielle ting at de kan identifiseres. Den historien jeg så sendte jeg til BF. Hun skjønte ikke selv hun gikk i fella. Selvsagt kan det ikke bevises det er henne men hun dreit seg skikkelig ut. Anonymous poster hash: 750bb...dd6 Hun som ville at barna til drømmemannen sin,skulle gå 50/50 i skole og barnehage? Anonymous poster hash: fb2ea...716
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Har kjent igjen en historie selv. Sterkt tilpasset den som skrev. Forstår ikke folk som deler SÅ spesielle ting at de kan identifiseres. Den historien jeg så sendte jeg til BF. Hun skjønte ikke selv hun gikk i fella. Selvsagt kan det ikke bevises det er henne men hun dreit seg skikkelig ut. Anonymous poster hash: 750bb...dd6 Hun som ville at barna til drømmemannen sin,skulle gå 50/50 i skole og barnehage? Anonymous poster hash: fb2ea...716 Hehe. Nei. Det var en konflikt sak mellom BF og mor. Hun løy her inne og smurte litt tykt på. Hendelsen var såpass spesiell at jeg forsto det var denne (BF er en god kollega) hun hadde i etterkant satt opp barna og han forsto ikke hva som hadde skjedd for barna var så lei seg. Han tok utskrift og konfronterte henne. Tårer og unnskyldninger og bot og bedring. Anonymous poster hash: 750bb...dd6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 For hver historie med detaljer som legger ut her, så er det garantert to- tre som vil tro at den handler om dem selv eller noen de kjenner... Newsflash: Deres liv og opplevelser er neppe så unike som dere liker å tro. Anonymous poster hash: d4954...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå