Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Vært hos gynekolog som kvinne konstatere at jeg er ca 16 uker gravid. Har hatt blødninger, derfor jeg ikke har visst. Saken er at for 4 uker siden hadde jeg vinkveld med venninner og det ble myyyye vin den kvelden. Det betyr at jeg har drukket og vært god og brisen da jeg var 12 uker, eller 3 mnd, på vei. Får helt panikk, tenk om jeg har skadet fosteret! Anonymous poster hash: eb5ac...ff9
SuperFries Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Du er ikke den eneste som har opplevd dette, og i flesteparten av tilfellene går det bra. Så slapp av og nyt heller at du er gravid ☺
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Det går nok het fint gjorde det selv (øl) da jeg var 11 uker + ante ingen verdens ting, gikk på microgynon (?)! Fant det ut dagen etter festen, var ekstremt fyllesyk, sjeldent jeg er det, men skulle teste for celleforandringer. Jenta er 4 år, og sunn og veslevoksen slapp av og ta det rolig resten av svangerskapet Anonymous poster hash: 8a70d...902
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Ikke noe du kan gjøre med det nå - drukket er drukket. Så får du se hvordan det går.. Anonymous poster hash: 7f905...224
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Gjorde det samme, hadde en skikkelig kule før jeg visste at jeg var gravid. Det gikk helt fint. Prøv å ikke tenke på det Anonymous poster hash: 37755...ef1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Ikke noe du kan gjøre med det nå - drukket er drukket. Så får du se hvordan det går.. Anonymous poster hash: 7f905...224 Unødvendig svar. Du har forsåvidt helt rett, men når noen er bekymret og redd er det unødvendig og slemt å gi henne kalde fakta rett opp i ansiktet. Sjansen er stor for at det har gått bra. Tenk å ha glede av å prøve å legge stein til byrden for andre mennesker! For en trist person du må være. Anonymous poster hash: cde10...ccb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Ikke noe du kan gjøre med det nå - drukket er drukket. Så får du se hvordan det går.. Anonymous poster hash: 7f905...224 Unødvendig svar. Du har forsåvidt helt rett, men når noen er bekymret og redd er det unødvendig og slemt å gi henne kalde fakta rett opp i ansiktet. Sjansen er stor for at det har gått bra. Tenk å ha glede av å prøve å legge stein til byrden for andre mennesker! For en trist person du må være. Anonymous poster hash: cde10...ccb Hvorfor er det slemt? Hun spør vel ikke her inne for å høre løgner? Det er jo fakta. Hun får ikke gjort noe med det. Da må man vel håpe på det beste? Hadde selv en fyllekule tidlig i svangerskapet. Selvfølgelig før jeg visste at jeg var det. Det gikk helt fint. Ingen varige men hos frøkna her. Hun kan mase på seg gråstein, men tror ikke det er pga mitt alkoholbruk. Anonymous poster hash: ab4d2...f16
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Går nok helst bra skal du se. Ei jeg kjenner benektet hele tre svangerskap og drakk seg sanseløs gjennom alle tre ... alle barna hennes er friske gutter. Anonymous poster hash: 49393...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå