sug lut Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Det kommer jo an på hvilken måned du snakker om. Feriepenger og skattepenger i samme måned er ganske annerledes enn mars når hver jævla regning i hele verden forfaller,eller desember når det ikke er lov å kjøpe til seg selv.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Nei😔 Har fått med meg at du ikke har så god råd, håper det blir bedre for dere! Har også hatt dårlig råd før i tiden, og unner ingen å ha det sånn. Klem💕 Anonymous poster hash: f2b88...ce2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Det kommer jo an på hvilken måned du snakker om. Feriepenger og skattepenger i samme måned er ganske annerledes enn mars når hver jævla regning i hele verden forfaller,eller desember når det ikke er lov å kjøpe til seg selv. Haha, må si meg enig der! Mente sånn generelt, da😄 Hi Anonymous poster hash: f2b88...ce2
sug lut Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Det kommer jo an på hvilken måned du snakker om. Feriepenger og skattepenger i samme måned er ganske annerledes enn mars når hver jævla regning i hele verden forfaller,eller desember når det ikke er lov å kjøpe til seg selv. Haha, må si meg enig der! Mente sånn generelt, da Hi Anonymous poster hash: f2b88...ce2 Generelt de månedene som er sånn på normalen og ikke bilen velger å knele eller oppvaskmaskinen ryker - ja, men ikke før alt annet er gjort, inkl sparing.
min<3 Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Ikke hver mnd, men denne mnd ble det hudpleie+produkter
Pengetreet Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Sjokolade Men nå har alle klærne i skapet krympet (ikke interessert i å høre andre forklaringer), så inntil jeg har gått ned en størrelse så blir det sjokoladetørke
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Kjøper meg det jeg vil ha Interiørting, klær, hudpleieprodukter, blomster. Men kjøper klær på H&M osv, ikke noe luksusdyr i klesveien. Hudpleie og parfyme kjøper jeg på nettet, billigere enn i parfymeriene. Anonymous poster hash: df8dc...eb0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Uner meg en frisør time i morgen tidlig. Et år siden sist. Skal farge det selv hjemme etterpå. Dette er luksus for min økonomi . Anonymous poster hash: 4bf5a...9ba
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Aldri en måned uten at jeg kjøper bøker, jeg kjøper mye bøker... Leser i snitt 2 bøker i uken tenker jeg. Låner mye,men kjøper nok minst 2-3 bøker i måneden. Anonymous poster hash: 63d24...e48
Gjest lillehi Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Nei😔Har fått med meg at du ikke har så god råd, håper det blir bedre for dere! Har også hatt dårlig råd før i tiden, og unner ingen å ha det sånn. Klem💕 Anonymous poster hash: f2b88...ce2 Tusen takk😃 det varmer💕
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Unner meg hudpleie/ fotpleie annenhver måndag. Frisør litt oftere. Gode hud og hårprodukter. Cafebesøk flere ganger i måneden eller i uka kanskje.... Anonymous poster hash: d9225...58a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 Stadig vekk.. Asiatisk take away en gang eller to i uken, noen nye klær når jeg trenger eller bare har lyst på, et glass pepsi max hver eneste kveld, gode hudpleie og hårpleie-produkter når jeg har lyst og behov, noe nytt interiør til huset om jeg skulle komme over noe, biff til middag hvis jeg skulle få lyst på det. Point is, vi unner oss det vi har lyst på, stort sett når vi har lyst på det.. Men det er jo bare fordi vi har råd til det, kunne aldri falle meg inn å bruke penger jeg ikke hadde, eller bruke opp reservene. Anonymous poster hash: 4c110...441
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Reiser, elsker virkelig å reise. Så resten av året lever vi ganske økonomisk. Jeg unner meg litt klær i løpet av året, men ikke mye. Jeg kommer fra en liten familie, og denne julen skal ingen av oss gi gaver. Vi reiser heller alle til Polen og feirer jul der. Sparer vi masse penger på gaver og innkjøp av all julemat og godis. Så får vi heller råd til en reise hvor hele familien kan storkose seg sammen. Anonymous poster hash: 936b4...730
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Klær. Handler faktisk en del klær. Og så masse pepsi max jeg vil ha. Det er det jeg unner meg til vanlig
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Jeg unner meg selv trening nesten hver dag! Det er min egentid,hvor jeg uavbrutt kan la tankene fly! Ingen som maser eller krever eller forlanger.. Jeg løper nesten hver dag! Anonymous poster hash: b5973...7a8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 20 pkn røyk, 1,5 liter Pepsi max, meditasjon, sjokolade. Slapp av, jeg er tynn som en strek, bare veldig usunn;-) Anonymous poster hash: ea116...de0
**snuskeluska** Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Ja jeg unner meg både vin, god mat, cola zero, hudprodukter, shampo og balsam og litt klær. Men jeg fråtser ikke og sløser heller ikke! Så lenge man har penger til det synes jeg det er greit å unne seg litt. Kjenner de som kun handler klær og utstyr til barna og aldri noe til seg selv og det synes jeg er trist. Jeg er stort sett aldri på cafè, jeg låner bøker på biblioteket og kjøper litt "ting". Så alt i alt er jeg kommer jeg ikke så galt ut ihht økonomien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå