Gå til innhold

Er ungen synsk??? Helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en "baby" på snart et år som aldri sover en hel natt. Han starter showet så snart jeg har lagt meg i senga mi. Sover ikke på samme rom.

Enten jeg legger meg 20, 21, 22 eller 02.30 for den saks skyld så begynner ungen å gråte HVER gang jeg legger meg, hver gang jeg har "funnet roen".

Er det mulig, det slår aldri feil!!! :/

Anonymous poster hash: 55980...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide med egen seng og rom.

Bedre for barnets søvn og din.

Anonymous poster hash: 377c5...538

Skrevet

På tide med egen seng og rom.

Bedre for barnets søvn og din.

Anonymous poster hash: 377c5...538

Hun sier jo at de IKKE sover på samme rom :o

Anonymous poster hash: 58a31...7c3

Skrevet

Kan jo være at babyen reagerer på at det blir helt stille når du legger deg. Ellers kan man jo gjerne høre svake lyder fra radio, tv, vaskemaskin, at man beveger seg rundt osv. Noen synes lyder er betryggende.

Anonymous poster hash: 46b50...00e
Skrevet

Blir ikke stille, mannen sitter gjerne oppe lengre enn 20.00 ;)

Jeg kan ligge lenge i senga, lese en bok. Men når jeg holder på å sovne, da begynner helvete :/

Og hvis jeg våkner kl. 05.00 og ser på klokka og tenker "åh, jeg kan sove litt til", da kan di banne på at han våkner. Våkner jeg av vekkeklokka kl. 06.30 så må jeg vekke han, men hver gang jeg bare tenker tanken "sove" så starter han :P

Må jo være synsk...

Anonymous poster hash: 55980...250

Skrevet

Hehe, sånn har jeg hatt det med mine også.. Mine har ikke sovet hele natta før de er nærmere to år, det var nok ikke noen trøst for deg å høre. Det går seg til, tiden går fort, plutselig er de store :/

Anonymous poster hash: 6e86b...c2b
Skrevet

Haha.. Du er ikke alene.. Jeg kan glemme å legge meg tidlig, da våkner han i 1tiden, klar for å leke! Kan holde det gående i timesvis. Kan heller ikke legge meg etter 12, for da våkner han grytidlig om morgenen.

Tror de oppdrar oss!:P

Anonymous poster hash: 57886...ef4
Skrevet

Datteren min våknet nøyaktig 1 time etter jeg hadde lagt meg, og var i min deiligste søvn. Hun skrek da gjerne 3-4 timer (refluks). I 8mnd!!

Anonymous poster hash: 62ad9...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...