Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hun er veldig flott da! Men- syke verden, mange mange vesker til 70 000 kr per stk. Tror dere hun hadde falt for han om han ikke hadde pengboken full? Noen som kjenner hun privat? Hun virker veldig søt, er hun det? http://www.minmote.no/#!/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert Anonymous poster hash: 51afe...986
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Hun er en veldig pen jente synes jeg. Vet ikke hvordan hun er, men det at hun gifter seg med en som har 3 barn med 2 eks koner og som snakker høyt om at de største tabbene i livet var hans tidligere ekteskap, og snakker aldri om barna sier meg enda mer........... Lykke til til de. Anonymous poster hash: 5bafa...f31
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Hun er veldig flott da! Men- syke verden, mange mange vesker til 70 000 kr per stk. Tror dere hun hadde falt for han om han ikke hadde pengboken full? Noen som kjenner hun privat? Hun virker veldig søt, er hun det? http://www.minmote.no/#!/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert Anonymous poster hash: 51afe...986 Noen som kjenner HENNE privat? Hører du ikke selv at det er feil? Anonymous poster hash: 8f337...42c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Flott jente. Noen uttalelser i media kunne hun spart seg. Eller er hun feilsitert? Riise familien er jo det største offeret for feilsitering. Det er jo tredje han HAN står frem med sin livs kjærlighet så han er jo bare stakkarslig. Og NEI han hadde aldri fått henne om han ikke hadde penger. Måten hun bruker hans penger sender sterke signaler om at hun er en golddigger. Anonymous poster hash: cc2fb...46c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Ser ut som en mann og høres ut som et barnehagebarn. Anonymous poster hash: 1f5cf...704
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Flott jente. Noen uttalelser i media kunne hun spart seg. Eller er hun feilsitert? Riise familien er jo det største offeret for feilsitering. Det er jo tredje han HAN står frem med sin livs kjærlighet så han er jo bare stakkarslig. Og NEI han hadde aldri fått henne om han ikke hadde penger. Måten hun bruker hans penger sender sterke signaler om at hun er en golddigger. Anonymous poster hash: cc2fb...46c Blir de feilsitert? Hun har nok stjerner i øynene. Eller kanskje det er dollartegn.. Anonymous poster hash: 8694f...0cd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Hun er veldig flott da! Men- syke verden, mange mange vesker til 70 000 kr per stk. Tror dere hun hadde falt for han om han ikke hadde pengboken full? Noen som kjenner hun privat? Hun virker veldig søt, er hun det? http://www.minmote.no/#!/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert Anonymous poster hash: 51afe...986 Noen som kjenner HENNE privat? Hører du ikke selv at det er feil? Anonymous poster hash: 8f337...42c Joda, men ikke på min dialekt ;-) Anonymous poster hash: 51afe...986
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Flott jente. Noen uttalelser i media kunne hun spart seg. Eller er hun feilsitert? Riise familien er jo det største offeret for feilsitering. Det er jo tredje han HAN står frem med sin livs kjærlighet så han er jo bare stakkarslig. Og NEI han hadde aldri fått henne om han ikke hadde penger. Måten hun bruker hans penger sender sterke signaler om at hun er en golddigger. Anonymous poster hash: cc2fb...46c Blir de feilsitert? Hun har nok stjerner i øynene. Eller kanskje det er dollartegn.. Anonymous poster hash: 8694f...0cd Ironi kjære deg. Er jo alltid det de piper om når noe kommer feil ut. Det verste som finnes, mennesker som ikke kan stå for det de har sagt. Holder dessverre en knapp på dollartegn ja. Han tror jeg er hodestups forelsket. Nok en gang. Anonymous poster hash: cc2fb...46c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Flott jente. Noen uttalelser i media kunne hun spart seg. Eller er hun feilsitert? Riise familien er jo det største offeret for feilsitering. Det er jo tredje han HAN står frem med sin livs kjærlighet så han er jo bare stakkarslig. Og NEI han hadde aldri fått henne om han ikke hadde penger. Måten hun bruker hans penger sender sterke signaler om at hun er en golddigger. Anonymous poster hash: cc2fb...46c Ja, det er merkelig hvor hun bruker pengene hans. Men hun sier jo og at hun må spare for å få råd til enkelte vesker. Jeg tjener 650 000 ca i året, og jeg kan aldri spare meg til noe slikt ;-) HI Anonymous poster hash: 51afe...986
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Jeg syns han er så utrolig kvalm at jeg holder på å spy... Og den offentlige hetsingen av ekser. Som han, mora og dama holder på med. Herregud sier jeg bare Anonymous poster hash: bf95e...e47
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Hva jobber hun med? Anonymous poster hash: 1d43f...434
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Hun er vel slik som hun nydama i den andre tråden her, som forlanger at mannen skal ofre sine barn for henne og bare blir glad for det.. Anonymous poster hash: 1a8fd...059
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Hun er vel slik som hun nydama i den andre tråden her, som forlanger at mannen skal ofre sine barn for henne og bare blir glad for det.. Anonymous poster hash: 1a8fd...059 Mulig det, leste en plass på nettet at han ikke hadde hatt kontakt med sine egne 2 små barn på 1 år eller noe slikt... Reagerte veldig på et intervju der hun pratet om hvor maaange barn hun ville ha, og han bare smilte, men ingen snakk om at han faktisk har 3 barn..... Anonymous poster hash: 5bafa...f31
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Hun må egentlig skynde seg å få en del barn, slik at hun får stort barnebidrag NÅR den gang kommer ;-) Anonymous poster hash: 51afe...986
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 Hva jobber hun med? Anonymous poster hash: 1d43f...434 Makeup artist/stylist og reselger (selger sine golddigger-ting).. Riise mener hun er verdens beste stylist siden hun tømte garderoben hans for harry merker.. Anonymous poster hash: 032bd...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå