Eeniemeenie Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 3 mnd gammel. Var ute en tur selv og samboer hadde trillet over en hump i bakken, vogna hadde trillet rundt og babyen datt på gresset med ansiktet Hun begynte og gråte med en gang og har vært våken og spist etterpå, trenger vi da kontakte legen? Må vi vekke henne i natt? Hun er litt blå over nesa, ellers ikke en skramme. Samboer fikk så dårlig samvittighet at han gråt når han fortalte det.
*Lissi* Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Veltet vogna når han trillet over en hump? Må vert litt av en hump... Hadde ringt legen for sikkerhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 oi, jeg ville ringt for sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 39fd8...abd
Eeniemeenie Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2014 Vet ikke, vogna gikk hvertfall rundt! Vi får ta en telefon da.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Veltet vogna når han trillet over en hump? Må vert litt av en hump... Hadde ringt legen for sikkerhets skyld. "typisk mann med 3hjulsvogn på gresset" har sett min sliter litt med det altså Anonymous poster hash: 39fd8...abd
Ladybird2014 Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Huff da! Håper det går bra med babyen. Godt det var på gress i allefall... Høres ut som en veldig ustødig vogn..?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Oi... Ville helt klart tatt en tur til legen!!! Det er høyt fall fra en vogn, og bakken gir ikke etter for støt slik et gulv ville. Lykke til Anonymous poster hash: a9dbc...20b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Var det vogn med tre hjul? De kan velte lett :-( Anonymous poster hash: 485e2...4f3
Eeniemeenie Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2014 Ustødig vogn ja. Ringte legevakta og de sa det var et bra tegn hun har spist og vært våken. De ba meg ta kontakt om jeg synes tilstanden forverres. Hun fikk vaksine idag og så alt kom liksom på en gang! Skal sjekke henne ofte inatt og vekke henne for sikkerhets skyld
Eeniemeenie Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2014 Og nei, det var en vanlig brio vogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå