Gå til innhold

Han som mobbet meg flytter inn i nabolaget:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått vite at en fyr som var veldig stygg mot meg på mellomtrinnet og ungdomsskolen flytter inn i nabolaget snart. Vet ikke hvorfor han valgte meg som offer. Jeg visste bare hvem han var. Kjente han ikke:( Var ganske anonym og hadde aldri gjort noe mot noen. Dette gikk hardt innpå meg og er noe jeg ikke har klart å glemme. Hver gang jeg ser han blir jeg skjelven og kvalm:( Og nå må jeg se han oftere! Vi bor i et veldig sosialt nabolag der vi ofte finner på ting sammen. Hvordan skal dette gå:( Han er fortsatt et idiot. Veldig umoden etter det andre har fortalt. Faen:(

Anonymous poster hash: bda0b...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell naboene hva han gjorde mot deg, så kanskje det blir så utrivelig at han flytter igjen.

Anonymous poster hash: 67c6f...0f7

Skrevet

Dere er voksne begge to! Hev deg over dette og bevis at du er en bedre person i voksen alder.

Ja, jeg ble mobbet fysisk og psykisk gjennom ni år med skole. Vondt og grusomt, men jeg er en bedre person idag og takler disse menneskene deretter. Å vi bor alle på et lite sted.

Anonymous poster hash: a98b4...b4a

Skrevet

Vær åpen om dette!

Anonymous poster hash: f6f6c...36d
Skrevet

Jeg er så flau over det at jeg ikke engang har fortalt mannen min det. Vet ikke hvorfor... har jo ikke engang anelse om hvorfor han gikk etter akkurat meg. Jeg har ikke lyst å hilse på han eller snakke med han. Blir helt dårlig av tanken:(

Skrevet

Du er voksen nå. Han er antagelig bånn flau over hva han gjorde (flere av mine "mobbere" - jeg lot meg aldri mobbe, men det var klart det var ubehagelig til tider) har jeg møtt igjen i voksen alder. Hun ene var dopa og vanket med en masse lassiser i byen (ti hi), hun andre var jeg plutselig i en "maktposisjon" i forhold til... De begge dukket litt da de så meg uten at jeg hverken sa eller gjorde noe som helst.

Anonymous poster hash: 09e91...9bf
Skrevet

Det er ikke mange årene siden jeg møtte han på et kjøpesenter og da så han skikkelig stygt på meg. Mannen min reagerte på det, men jeg latet bare som ingenting. Tror dessverre han er like ondskapsfull og det er det som plager meg. Hva hvis han fortsetter meg stygge blikk og sånn når han flytter hit...

Skrevet

Det er ikke mange årene siden jeg møtte han på et kjøpesenter og da så han skikkelig stygt på meg. Mannen min reagerte på det, men jeg latet bare som ingenting. Tror dessverre han er like ondskapsfull og det er det som plager meg. Hva hvis han fortsetter meg stygge blikk og sånn når han flytter hit...

Hvis han virkelig er slik i voksen alder og tror jeg at jeg ville ha gått for den med å fortelle både mann og naboer sannheten .

Anonymous poster hash: 0bec3...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...