Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Vi har ikke isofix i bilen, så vi har et bilsete med base som festes med bilbeltet. Vi har alltid brukt basen, men ser at det går an å feste bilsetet uten basen, altså kun feste selve stolen med bilbeltet. Så er spørsmålet om det er like trygt uten basen? Noen som vet? Anonymous poster hash: bba31...e5a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Jeg vil anta at det er like trygt dersom den festes riktig, men at basen kanskje er enklere å feste og dermed mer "idiotsikkker". (slik som at isofix og ikke-isofix er akkurat like trygt, men isofix regnes som bedre fordi det er enklere i bruk). :-) Anonymous poster hash: 2f3b7...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå