Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke isofix i bilen, så vi har et bilsete med base som festes med bilbeltet. Vi har alltid brukt basen, men ser at det går an å feste bilsetet uten basen, altså kun feste selve stolen med bilbeltet. Så er spørsmålet om det er like trygt uten basen? Noen som vet?



Anonymous poster hash: bba31...e5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta at det er like trygt dersom den festes riktig, men at basen kanskje er enklere å feste og dermed mer "idiotsikkker". (slik som at isofix og ikke-isofix er akkurat like trygt, men isofix regnes som bedre fordi det er enklere i bruk). :-)

 

Anonymous poster hash: 2f3b7...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...