Gå til innhold

Jente 3 mnd falt it av vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontakte lege? Hun falt med ansiktet i bakken, ikke høyt heldigvis. Er veldig våken nå og virker fin ellers. Samboer hadde så dårlig samvittighet at han gråt. Dette gikk vel bra?! Han tippet med barnevognen mens jeg var ute en tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Tippet han barnevogna så barnet falt ut? Det hørtes rart ut.. Hvordan er det mulig da?

Ta en tlf til legen, det er lurt og få sjekket. Det går som regel bra, men godt og få det bekreftet.

Skrevet

Nå må du ikke ta dette for å være slem...

Min søster er Psykiskutviklingshemmet, og hun har en vennine som ble hjerneskadet da hun datt ned fra stellebordet og rett i flisene med hode. Antagelig har det ikke gått så galt, men ring for all del lege. Ring gjerne 113 du. de veileder deg på tlf, og mener de det ikke er farlig så sier de bare til deg at du heller skal ringe lege.

Skrevet

Ta alltid et barn med til lege om du har en fallulykke. Når det er sagt, så sa legen min i at i hennes tjueårige praksis som lege har hun aldri sett et lite barn få alvorlige skader ved en lett fallulykke - så sjansen for skader er små.

Vi hadde også uhell da tredjemann var ca 4 mnd, da vogna faktisk trillet over dørstokken og ned en trapp ( noe vi ikke trodde var fysisk mulig) rett bak ryggen min og foran mannen min.  Siden bagen ikke satt fast, slei den heldigvis da vogna for ned trappa, og barnet hadde minimalt med fall - og ikke så mye som et rødt merke eller skrubbsår. Så det er sykt fort gjort! Selv for oss "litt drevne" foreldre. Vi dro rett til lege.

Det er et godt tegn at de gråter, du skal være mye mer bekymret om barnet ble stille!

Skrevet

Huff!! Jeg ser det er en stund siden nå, men hvordan har det gått?

Tok dere kontakt med lege?

• 2 uker senere...
Skrevet

Glemte å svare, men ja det gikk fint. Tok kontakt med legevakta og det gikk bra. Er ekstra påpasselig nå og spesielt faren..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...