Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Noen stalltips? Litt for ille å fyre opp en hel grill for noen skarve marshmallows, men har SÅ lyst på.... Forsøkte å lage en liten minigrill en metallbolle med 3 kullbiter og tennvæske, men det ble ingen stor suksess... Anonymous poster hash: 64e65...13f
Gjest flykræsj Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Bruk grillen i stekeovnen. Funker fint, men pass på så du ikke får kliss i hele ovnen
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Propanbrenner. Anonymous poster hash: 1bab0...551
Hønemor30 Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Sånn liten gassbrenner kanskje? Sånn man bruker til creme bruleé o.l.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Grillet over stearinlys da jeg var student.. tar laang tid og er sikkert ikke bra,men det går! Anonymous poster hash: b09b9...eac
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Stearinlys går bra - tar litt tid Anonymous poster hash: 4ae91...ccd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Av erfaring, IKKE bruk stearinlys, lighter eller butanbrenner. Da smaker de stearin eller gass etterpå. :-) (var en stor skuffelse for 10årige meg;-) ) Anonymous poster hash: 52639...44b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Takk for tips alle sammen! Skulle hatt noe a la denne her kanskje... http://www.amazon.com/Update-International-HG-35-CI-Hibachi/dp/B004W7T70G/ref=pd_sim_k_1?ie=UTF8&refRID=0FYJG1S3XHQ9G4HZQ33Q Anonymous poster hash: 64e65...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå